نسخه چاپی

وحدت رویه در موضع گیریها، مشكل گشاست

آیت الله نوری همدانی بر ضرورت وحدت بین قوای سه گانه ، مسئولان و جامعه اسلامی تاكید كرد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، وی امروز در دیدار جمعی از نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: وحدت بین مسئولان موجب یأس دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب خواهد شد.

آیت الله نوری همدانی گفت: وکلای ملت اگر وحدت داشته باشند ، موجب می شود دشمنان در مقابل خواسته های به حق نمایندگان ملت تسلیم شوند.

وی با بیان اینکه دشمن مترصد فرصتی است تا اختلافات را بزرگ نشان دهد و وانمود کند که بین مسئولان نظام اختلاف بسیار شدیدی وجود دارد، گفت: در مقابل ما باید به گونه‌ای عمل کنیم که همه بدانند که در فضای کشور ما وحدت و آرامش حکمفرماست.

آیت الله نوری همدانی همچنین از دلسوزی‌ها و دغدغه های نمایندگان مجلس تشکر کرد و گفت: وکلای مجلس باید تلاش کنند که نظارت شان را همسو کنند اگر در موضع‌گیری‌ها برای حل مسائل مختلف وحدت رویه باشد قطعا تأثیرگذار است و مشکلات یکی پس از دیگری حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در همه ابعاد ایران را دچار دگرگونی و تغییر کرد، گفت: تا پیش از انقلاب ، فرهنگ و هنر در سیطره بیگانگان بود ولی نهضت اسلامی سبب شد ملت ایران از زیر سلطه غربی‌ها بیرون بیاید.

آیت الله نوری همدانی افزود: ایران اسلامی در حوزه‌های دفاعی و هسته‌ای نیز پیشرفت‌های بسیاری داشت و امنیت امروز ایران هم در سایه ایمان به خدا و پیشرفت‌های نظامی حاصل شد.

آیت الله نوری همدانی همچنین بر حل مشکلات اقتصادی کشور تاکید کرد .

وی امروز در دیدار 5 نفر از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت :‌ اقتصاد در جامعه موضوع مهمی است زیرا اقتصاد هر روز در زندگی مردم وجود دارد و خیلی زود هم خود را نشان می دهد و مسئولان تلاش کنند تا مشکلات اقتصادی حل شود .

آیت الله نوری همدانی افزود: بانک‌ها و مؤسسات مالی باید تلاش کنند تاثروت‌های عظیمی که در کشور وجود دارد در راستای پیشرفت تولید، کشاورزی و صنعت به کار گرفته شود.

۱۳۹۳/۱۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...