نسخه چاپی

اولتیماتوم رادان به كاركنان كراواتی

وی با بیان اینكه كراوات ترویج نمادغرب است، گفت: اگرچه پیش از این نیز به صورت مكتوب اعلام كرده‌ایم اما بار دیگر و همین‌جا به روسای بیمارستان‌ها اعلام می‌كنم كه آن بخشی كه به صورت سازمان یافته افراد از آرایش غلیظ یا كراوات استفاده می‌كنند، برخورد خواهد شد.

جانشين فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينكه در برخي از سازمان‌ها و بيمارستان‌هاي خصوصي به صورت سازماني از آرايش و كراوات استفاده مي‌شود، گفت: به روساي بيمارستان‌ها چند روزي فرصت داده مي‌شود تا نسبت به جمع‌آوري اين مسئله اقدام كنند.

به گزارش ايسنا، سردار احمدرضا رادان ظهر دوشنبه در حاشيه حضور در مركز نظارت همگاني 197 در پاسخ به سئوالي مبني بر استفاده برخي از كارمندان سازمان‌ها و بيمارستان‌هاي خصوصي از كراوات و آرايش‌هاي غليظ گفت: رسما اعلام مي‌كنم كه پليس حتما با بخشي از سازمان يا بيمارستان خصوصي كه از آرايش و كراوات به صورت سازمان يافته استفاده مي‌كند، برخورد مي‌كند.

وي با بيان اينكه كراوات ترويج نمادغرب است، گفت: اگرچه پيش از اين نيز به صورت مكتوب اعلام كرده‌ايم اما بار ديگر و همين‌جا به روساي بيمارستان‌ها اعلام مي‌كنم كه آن بخشي كه به صورت سازمان يافته افراد از آرايش غليظ يا كراوات استفاده مي‌كنند، برخورد خواهد شد.

رادان با بيان اينكه گاها برخي از كارمندان مجبور به استفاده از كراوات در آن سازمان يا بيمارستان مي‌شوند، گفت: اگر اين افراد از زدن كراوات اجتناب كنند يا از دريافت حقوق يا استخدام بهره‌مند نمي‌شوند.

وي با بيان اينكه روساي بيمارستان‌ها و سازمان‌ها چند روزي فرصت دارند تا نسبت به جمع‌آوري اين پديده اقدام كنند، گفت: گاها نيز ديده شده كه خود فرد مايل به استفاده از كراوات است، كه اين سازماني نيست و انشاءالله خود فرد كلاه خود را قاضي كند كه استفاده از اين نمادغربي خوب يا بد است.

جانشين فرمانده ناجا با بيان اينكه در برخي از سازمان‌ها آرايش جزو ابلاغات مسئولان است، گفت: براي بيمارستان‌ها نظام ارزشيابي وجود دارد، چطور مي‌شود مسئولان در اين نظام ارزشيابي به همه چيز توجه كنند به غير از اين موضوعات اساسي.

۱۳۹۱/۴/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...