نسخه چاپی

شورایاری‌ها چشمان شورای شهر در محلات هستند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری انتخابات در 354 محله شهر تهران گفت: شورایاری‌ها و یا انجمن محلی چشمان شورای شهر در محلات هستند.

به گزارش نما به نقل از فارس، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه بازدید از هیأت اجرایی انتخابات شورایاری‌های شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دقایقی پیش از تعدادی از صندوق‌های آرای رأی در شهر تهران بازدید داشتم که هنوز مردم متوجه نشدند که می‌توانند در انتخابات شورایاری‌ها حضور داشته باشند.

وی تصریح کرد: شورایاری‌ها یا انجمن محلی چشمان شورا در محلات هستند و ارتباط ما در محلات با شورایاری‌ها صریح و نزدیک‌تر خواهد بود.

چمران ادامه داد: منابع فکری در سراهای محله و خانه‌های محله بخش عمده‌ای از آنها فرهنگی است و در زمینه فرهنگی آنچه که کار می‌کند مردم هستند.

چمران تصریح کرد: ما اصرار داریم منابع و مساجد و سایر مراکز فرهنگی هماهنگ و همگن باشند و بتوان یک کار سازمان یافته خوب انجام داد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: شورایاری‌ها قاعدتاً بحثشان در خصوص پروژه‌های بزرگ کلانشهری نیست و ما آنها را زمانی که مدیریت محله می‌گذاریم می‌توانند در خصوص مشکلات محله خود پیگیری کنند و بیشترین وظیفه شورایاری‌ها حضور مؤثر در محلات و تصمیم‌گیری در این بخش است.

چمران با اشاره به امر نظارت در انتخابات شورایاری‌های شهر تهران خاطرنشان کرد: نظارت یک بحث تضمینی است و ما مطمئن هستیم افرادی که به عنوان ناظر انتخاب می‌شوند می‌توانند وظیفه خود را به درستی و دقیق انجام دهند و این افراد می‌توانند در کنار هیأت اجرایی یک کار صحیح و درست را انجام دهند.

وی ادامه داد: ناظرین باید سه ویژگی دوستی، صمیمیت و نظارت در انتخابات را داشته باشند که امیدواریم در برگزاری انتخابات شورایاری‌ها دو هیأت نظارت و اجرایی به وظایف خود عمل کنند.

۱۳۹۳/۱۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...