نسخه چاپی

برنامه نوروزی شبكه پنج تهران

شبكه پنج سیما با تغییر در جدول پخش خود، ویژه برنامه‌هایی را برای پخش در نوروز 94 در نظر گرفته است.

به گزارش نما به نقل از فارس، ویژه برنامه های نوروزی شبکه پنج از 1 فروردین آغاز و تا 14 فروردین ادامه پیدا می کنند.

بنا بر این گزارش، برنامه «پنجره» از ابتدای فروردین هر روز ساعت 8:15 از این شبکه پخش می شود. در ادامه و ساعت 9:45، برنامه «مسیر» که یک مجله اقتصادی است از شبکه پنج پخش می شود.

همچنین برنامه «تماشاخانه» که باکس فیلم های مخصوص کودکان و نوجوانان است، در نوروز هر روز ساعت 11 پخش می شود و پس از آن برنامه «تا نیایش» ساعت 12:30 روانه آنتن می شود.

به گزارش فارس، فیلم های نوروزی شبکه پنج که پیش از این خبرگزاری فارس اسامی آنها را منتشر کرده است، هر روز ساعت 13:13 از این شبکه پخش می شوند و تکرار آنها نیز درست 12 ساعت بعد و ساعت 1:30 بامداد به روی آنتن می رود.

ویژه برنامه «بچه های دیروز، بچه های امروز» نیز با اجرای گیتی خامنه و آزاده آل ایوب (خاله نرگس) هر روز ساعت 15 از شبکه پنج پخش می شود.

مستندهای نوروزی شبکه پنج نیز در ایام نوروز هر روز ساعت 16:15 روانه آنتن می شوند و بازپخش آن نیز ساعت 7:15 روز بعد است.

برنامه ویژه راهیان نور هر روز ساعت 17:15 پخش می شود و «اقتصاد ایران» نیز برنامه دیگری است که هر روز ساعت 17: 46 با تکرار روز بعد ساعت 6:45 پخش می شود.

سریال «سر به راه» نیز به کارگردانی سعید سلطانی که پیش از این قرار بود از شبکه سه پخش شود، در ایام نوروز هر شب ساعت 20:15 روانه آنتن می شود. این سریال نوروزی در روز بعد ساعت 30 دقیقه بامداد و 10 صبح تکرار می شود.

«جشن ایران بهار» نیز در نوروز هر شب ساعت 21 از شبکه پنج پخش می شود و مسابقه «تهران تاکسی» نیز هر شب ساعت 22:30 از این شبکه پخش می شود. این مسابقه که در نوروز اولین سری آن پخش می شود، مسابقه مشاغل است که افراد در یک حرفه، با هم به رقابت می پردازند.

ویژه برنامه تلویزیونی «فرش بهشت» نیز به تهیه کنندگی محمد قنبری برای تحویل سال ساخته می شود و در مدت زمان 7 ساعت به روی آنتن شبکه پنج می رود.

این برنامه تلویزیونی از 8 بخش متفاوت تشکیل شده و محمد سلوکی از کاندیداهای اجرای آن است.

این ویژه برنامه کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج و ساختار آن به صورت ترکیبی و زنده است.

موضوع این ویژه برنامه به دلیل تقارن ایام فاطمیه با نوروز 94 با محوریت مادر خواهد بود و اکنون بعضی از آیتم های آن در مرحله تولید قرار دارد.

۱۳۹۳/۱۲/۲۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...