نسخه چاپی

زیبا كلام: اكثركارهای روحانی پوپولیستی است

یك استاد دانشگاه گفت: در واقع آقای روحانی همانند آقای احمدی نژاد می‌خواهد پرداخت یارانه را به نفع خود مصادره مطلوب كند و خیلی برایش مهم نیست در ۲۰ سال آینده چه بلایی سر مملكت می‌آید.

به گزارش نما ، صادق زیباکلام که از طرفداران دولت حال حاضر بشمار می‌آید، در گفت‌وگویی با اشاره به شباهت بعضی از رفتارهای آقای روحانی با رئیس جمهور سابق، گفت: خیلی وقت‌ها آقای روحانی فیلش یاد هندوستان می‌کند و به شدت کارهای پوپولیستی احمدی نژادی را انجام می‌دهد.

وی افزود: معتقد هستم 80% کارهای او (روحانی) ناشی از پوپولیسم است و 20% مثل احمدی نژاد رفتار نمی‌کند و سعی دارد کمی عالمانه‌تر مثل یک حقوق‌دان رفتار کند. برای اثبات این حرف کافی است نطق‌های آقای روحانی در 19 ماه گذشته را با سخنان آقای هاشمی رفسنجانی مقایسه کنید. خیلی کم دیده می‌شود آقای هاشمی رفسنجانی پوپولیستی صحبت کند. 90 درصد آنچه می‌گوید در جهت بازگو کردن مشکلات است اما آقای روحانی سر خمره پوپولیستی می‌رود و به نظر من این اصلا صحیح نیست.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه در مورد یارانه‌ها روحانی اصلا حاضر نیست با مردم واقعیت را در میان بگذارد، اظهار داشت: وی ترجیح می‌دهد وضعیت به همین منوال باشد ولی به محبوبیتش خدشه‌ای وارد نشود. متاسفانه پولی که برای یارانه نقدی سال آینده پرداخت می‌شود تقریبا برابر با کل بودجه عمرانی مملکت است و این فاجعه است.

زیباکلام خاطر نشان کرد: چرا آقای روحانی جلوی آن(پرداخت نقدی یارانه‌ها) را نمی‌گیرد، برای اینکه نگران محبوبیتش است. می‌گوید چرا کاری کند که فردا در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری آرایش کاهش پیدا کند. در واقع آقای روحانی همانند آقای احمدی نژاد می‌خواهد پرداخت یارانه را به نفع خود مصادره مطلوب کند و خیلی برایش مهم نیست در 20 سال آینده چه بلایی سر مملکت می‌آید.

۱۳۹۳/۱۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...