نسخه چاپی

شروع امیدوار‌ كننده گیشه نوروزی

اكران نوروز ۹۴ از چهارشنبه گذشته با نمایش ۴فیلم آغاز شد و در ۳ روز ابتدایی فیلمی بر صدر جدول فروش نشست كه غیبت آن در سی‌و‌سومین جشنواره فیلم فجر حاشیه‌ها و بحث‌هایی را برانگیخته بود؛ گرچه فاصله میان صدرنشین با فیلم دوم آنقدرها نیست كه در روزها و هفته‌های آینده پر نشود.

به گزارش نما به نقل از همشهری آنلاین: اکران نوروز ۹۴ از چهارشنبه گذشته با نمایش ۴فیلم آغاز شد و در ۳ روز ابتدایی فیلمی بر صدر جدول فروش نشست که غیبت آن در سی‌و‌سومین جشنواره فیلم فجر حاشیه‌ها و بحث‌هایی را برانگیخته بود؛ گرچه فاصله میان صدرنشین با فیلم دوم آنقدرها نیست که در روزها و هفته‌های آینده پر نشود.

«استراحت مطلق» عبدالرضا كاهاني با برچسب «ممنوع براي زير 14سال» تا پايان روز جمعه در تهران بيش از 70ميليون تومان فروخته و اين رقم در حالي حاصل شده كه تعداد سينماهاي نمايش‌دهنده فيلم در روز نخست به عدد انگشتان يك دست نرسيد. قرار است از چهارشنبه آينده تعداد سالن‌ها به 22 سالن افزايش يابد. استراحت مطلق از روز گذشته در مشهد و اصفهان هم روي پرده رفته و تا اواخر هفته 10شهر ديگر به اين جمع افزوده مي‌شود.

«ايران‌برگر» مسعود جعفري جوزاني كه فروشي خوب برايش پيش‌بيني مي‌شد، در جدول اكران نوروزي روي پله دوم ايستاده است. امير قطبي از دفتر پخش فيلميران درباره آمار فروش ايران‌برگر به همشهري گفت: اكران اين فيلم كمدي در سينماهاي شهرستان‌ها از يكي‌دو روز آينده شروع مي‌شود اما در سينماهاي تهران مجموع فروش آن در 3روز اول اكران به 68ميليون تومان رسيد.

«رخ ديوانه» ابوالحسن داوودي با 63ميليون تومان فروش در رتبه سوم است. محمد شايسته از دفتر پخش هدايت فيلم درباره ميزان فروش بهترين فيلم جشنواره سي‌و‌سوم به همشهري گفت: رخ ديوانه روز اول اكران 15ميليون تومان و در روزهاي بعد 23 و 25ميليون تومان فروخت. در حال حاضر فيلم در 20سالن روي پرده رفته و با كامل شدن تعداد سينماهاي نمايش‌دهنده، روزهاي آينده مي‌توان آماري دقيق‌تر ارائه كرد.

«طعم شيرين خيال» كمال تبريزي فعلا قعرنشين جدول 4 فيلم اكران نوروز است. اين فيلم فانتزي در 3روز اول 30ميليون تومان در 18سينما فروخته و قرار است تعداد سينماهاي نمايش‌دهنده آن بيشتر شود. «روباه» بهروز افخمي هم از چهارشنبه آينده به جمع فيلم‌هاي روي پرده مي‌پيوندد تا رقابت اكران نوروز جدي‌تر از گذشته پيگيري شود.

۱۳۹۳/۱۲/۲۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...