نسخه چاپی

سانحه رانندگی در برزیل 51 كشته داد

بنابر اعلام پلیس برزیل، یك دستگاه اتوبوس مسافربری از بالای صخره‌ای در یك منطقه‌ جنگلی سقوط كرد كه در پی این حادثه 51 سرنشین اتوبوس جان باختند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا؛پلیس برزیل اعلام کرد: در سانحه رانندگی که در جنوب این کشور اتفاق افتاد 51 تن جان خود را از دست دادند.

بنابر اعلام پلیس برزیل، یک دستگاه اتوبوس مسافربری از بالای صخره‌ای در یک منطقه‌ جنگلی سقوط کرد که در پی این حادثه 51 سرنشین اتوبوس جان باختند.

نیروهای امداد و نجات برزیل با بیان اینکه عملیات کمک‌رسانی به بازماندگان و پیدا کردن اجساد قربانیان ادامه دارد، گفتند که در گزارش‌های اولیه تعداد قربانیان 32 تن اعلام شده بود. همچنین ماموران پلیس محلی هنوز از تعداد دقیق مسافران اتوبوس و سرنوشت راننده آن اطلاع ندارند. بنابر گزارش‌ها دست‌کم شش نفر به دلیل مجروحیت تحت درمان قرار گرفته‌اند.

پلیس برزیل همچین اعلام کرد: در زمان وقوع حادثه شرایط جوی مناسب بوده و به نظر می‌آید که نقص سیستم ترمز در بروز آن نقش داشته‌ است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، تعدادی از مرگبارترین جاده‌های منطقه آمریکای لاتین در برزیل وجود دارند و با وجود رشد اقتصادی در سال‌های اخیر این کشور نتوانسته اقدام مناسبی در بهبود زیرساخت‌ها انجام دهد.

۱۳۹۳/۱۲/۲۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...