نسخه چاپی

ركورد گران ترین بازیكن تاریخ فوتبال ایران!

تیموریان قبول كرده بود كه 1.8میلیارد برای فصل جدید به اضافه 150 میلیون تومان كه از سال قبل طلب داشت یعنی در مجموع حدود 2 میلیارد تومان از استقلالی‌ها دریافت كرده و از خیر پیشنهاد قطری ها بگذرد.

به نظر می‌رسد آندرانیک تیموریان هافبک سابق استقلال را باید گران‌ترین بازیکن حال حاضر ایران لقب داد. چرا که گفته می‌شود مبلغ قرارداد او با باشگاه الخریطیات قطر 3 میلیارد تومان است.

یکی از نزدیکان تیموریان فاش کرد که آندو با قراردادی 3 میلیاردی به باشگاه قطری پیوسته است. نکته این‌جاست که باشگاه استقلال برای حفظ این بازیکن باارزش، مبلغ 1.8 میلیارد تومان پیشنهاد کرده بودند که مورد موافقت آندو قرار گرفته بود. تیموریان قبول کرده بود که 1.8میلیارد برای فصل جدید به اضافه 150 میلیون تومان که از سال قبل طلب داشت یعنی در مجموع حدود 2 میلیارد تومان از استقلالی‌ها دریافت کرده و از خیر پیشنهاد قطری‌ها بگذرد. اما دو روز بعد استقلالی‌ها زیر قول و قرار می‌زنند و اعلام می‌کنند قادر به پرداخت این مبلغ نیستند.

بعد از این اتفاقات، آندو قرارداد یک‌ساله خود را با باشگاه قطری به امضا رساند. او دو هفته دیگر برای حضور در تمرینات الخریطیات راهی قطر خواهد شد.

۱۳۹۱/۴/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...