نسخه چاپی

ممنوعیت اسباب‌كشی در ایام نوروز

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینكه ممنوعیت اسباب‌كشی در ایام عید مثل سال‌های گذشته به قوت خود باقی است، گفت: تا روز سه‌شنبه مالكان خودروهایی كه منع قضایی نداشته باشند می‌توانند به ستاد ترخیص مراجعه و خودرو را آزاد كنند.

به گزارش نما ، سردار ساجدی‌نیا در ادامه سخنان خود در نشست خبری به طرح‌های پلیس تهران در ایام عید پرداخت و گفت: استقرار ایستگاه‌های پلیس در قالب چادرها از 28 اسفند شروع شده و تا روز 14 فروردین ادامه دارد و پلیس تهران سعی کرده که با افزایش گشت خودروها و موتورسواران پلیس، حضور پررنگ‌تری از پلیس را ارائه دهد.

وی گفت: هر ایستگاه پلیس نیز دو گشت در لحظه دارد که می‌توان گفت در 375 محله تهران ایستگاه سیار برپا می‌شود و هر محله یک ایستگاه را به خود اختصاص خواهد داد و این سوای گشت کلانتری و ماموریت‌های خود کلانتری است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان این مطلب که پلیس تهران از 100 درصد نیروی خود استفاده کرده و حضور پلیس در ایام عید پررنگ است، ادامه داد: ممنوعیت اسباب‌کشی در ایام عید مثل سال‌های گذشته به قوت خود باقی است و افراد برای اسباب کشی در محدوده زمانی اول فروردین تا پایان روز چهاردهم باید از کلانتری مجوز لازم را بگیرند در غیر اینصورت لوازم به عنوان لوازم سرقتی توقیف می‌شود.

وی یک خبر خوش به شهروندان داد و گفت: تا روز سه‌شنبه خودروهایی که منع قضایی نداشته باشند مالکانشان می‌توانند به ستاد ترخیص مراجعه کرده و بعد از طی روند قانونی، خودرو را آزاد کنند.

ساجدی‌نیا در خاتمه به استقرار پلیس در معابر بخصوص در معابر منتهی به بهشت‌زهرا اشاره و خاطرنشان کرد: همه هم و غم ما آن است که مردم با راحتی از سطح تهران خارج شوند.

وی از شهروندان درخواست کرد که در 6 و 7 روز ابتدای سال که سطوح شهر خلوت است قوانین را رعایت کرده و با سرعت مجاز برانند تا شاهد تصادفات جرحی نباشیم.

۱۳۹۳/۱۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...