نسخه چاپی

كشتی گیر زن: همسرم را ضربه فنی می كنم

عکس خبري -کشتي گير زن: همسرم را ضربه فني مي کنم

خانم ساحل گوران قهرمان كرجی كشتی ایران است كه به تازگی مدال طلای كشتی آلیش بانوان را در مسابقات كشوری گلستان بدست آورده است. او كه سرمربی تیم كشتی آلیش البرز را برعهده دارد به عنوان فنی ترین كشتی گیر این مسابقات نیز برگزیده شد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، خانم ساحل گوران قهرمان کرجی کشتی ایران است که به تازگی مدال طلای کشتی آلیش بانوان را در مسابقات کشوری گلستان بدست آورده است. او که سرمربی تیم کشتی آلیش البرز را برعهده دارد به عنوان فنی ترین کشتی گیر این مسابقات نیز برگزیده شد.


* ابتدا خودتان را برای خوانندگان معرفی کنید؟

**من ساحل گوران هستم متولد 70 اصالتاً کرمانشاهی هستم از سال 84 تمریناتم را شروع کردم در سال 85 در جوانان کشور در خرم آباد صاحب مدال شدم، دو دوره قهرمان جوانان کشور، نایب قهرمان بزرگسالان شدم، در مسابقات 2012 نیز قهرمان مسابقات آسیایی کشتی آلیش شدم.
* چه توقعی از مسئولان ورزش دارید؟
** من از مسئولان ورزش می خواهم بودجه بیشتری در اختیار ورزشکاران کرجی قرار دهند، البته جا دارد از زحمات آقای دهبالایی رئیس هیئت کشتی استان البرز به خاطر امکانات و سالنی که در اختیارمان قرار داده است تشکر کنم، البته ما در سالهای قبل زیرنظر فدراسیون ورزش های همگانی بودیم اما حالا که تحت نظر فدراسیون کشتی رفتیم امیدوارم دکتر خادم که خودشان از قهرمانان جهان هستند به کشتی آلیش بانوان اهمیت بدهند.
* از مسابقات قهرمانی کشور در گلستان بگویید؟
** من در این مسابقات هم سرمربی بودم هم کشتی گرفتم و در وزن 75 کیلوگرم مقام قهرمانی را بدست آوردم، در وزن 55 کیلو نیز، خانم طوبی پایکاری به همراه من طلا گرفت و زهرا مجدی در وزن 65 کیلو نایب قهرمان کشور شد، الهام نصیری با قرعه بدی که داشت باخت و ندا عباسی نیز در وزن (75+) مدال برنز کشور را کسب کرد.
* از ازدواج با یک کشتی گیر راضی هستی؟
** من خیلی دختر خوش شانسی هستم چون در دوران مجردی خانواده ام مشوق من بودند پدرم و برادرم کشتی گیر بودند و همواره مشوقم بودند و حالا نیز همسرم کشتی گیر است و او نیز همیشه همراه من است و حالا او مشوق من است.
* پس زندگی با یک کشتی گیر جالب است؟
** دقیقاً او همیشه مرا راهنمایی می کند و مشوق من است و یکسری فنون را به من می آموزد، البته من در مسابقات گلستان به عنوان فنی ترین کشتی گیر کشور انتخاب شدم، اگرچه هنوز با هم کشتی نگرفته ایم اما اگر در کارهای خانه به من کمک نکند او را ضربه فنی می کنم (با خنده)



امیری: همیشه دوست داشتم همسرم کشتی گیر باشد
محمد امیری کشتی گیر جوان تهرانی (همسر ساحل گوران) نیز از جوانان ورزشکار در رشته کشتی است. او که به همراه همسرش به دفتر خبرآنلاین و خبر ورزشی در کرج آمده بود به همکار ما گفت: من در مسابقات جوانان کشوری چند مقام قهرمانی دارم البته الان هم در کرج فعالیت دارم. خیلی دوست دارم همسرم در کشتی آلیش، قهرمان جهان شود. او واقعاً در این رشته مستعد است و اتفاقاً در مسابقات قهرمانی کشور در کشتی آلیش بانوان، قهرمان وزن (75 کیلو) شد و به عنوان فنی ترین کشتی گیر انتخاب شد. من به پیشنهاد ایشان علی رغم آن که در کشتی آلیش آقایان تجربه کافی نداشتم شرکت کردم اما توانستم مقام سوم مسابقات را به دست بیاورم.
* پس اگر در کار منزل به او کمک نکنی ضربه فنی می شوی
** من و همسرم در پارک ها تمرینات هوازی را انجام می دهیم و من همیشه در کارهای منزل به او کمک می کنم تا ضربه فنی نشوم.

۱۳۹۳/۱۲/۲۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...