نسخه چاپی

ركورد بسیار بد رونالدو در سال 2015

مهاجم پرتغالی رئال‌مادرید در سال جدید میلادی میانگین بسیار بدی در گلزنی از خود به جا گذاشته است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، کریستیانو رونالدو در سال 2015 به هیچ‌وجه آن بازیکن سال پیش نبوده است. او از ابتدای سال جدید افت فاحشی را تجربه کرده و میانگین گلزنی‌اش 50 درصد افت داشته است.

رونالدو در سال 2014 و در 26 دیدار رسمی، موفق به زدن 31 گل شده بود. میانگین گلزنی او 1.19 در هر دیدار بود. این در حالی است که رونالدو در سال 2015 و در 14 دیدار، تنها 9 گل به ثمر رسانده که میانگین گل‌های زده او به 0.64 در هر دیدار رسیده است.

کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال در دیدار روز یکشنبه تیمش مقابل لوانته کمی آشفته به نظر می‌رسید. او نتوانست گلزنی کند و پیشتازی در صدر جدول گلزنان لیگا اسپانیا را هم به لیونل مسی آرژانتینی واگذار کرد. او در حالی هفته آینده در ال‌کلاسیکو به میدان خواهد رفت که رئال‌مادرید هم با یک امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا به رتبه دوم سقوط کرده است.

رونالدو از هفته چهارم لیگ فوتبال اسپانیا و زمانی که مقابل دپورتیوو لاکرونیا هت‌تریک کرد تا رئال بتواند این تیم را در ریازور با نتیجه هشت بر دو شکست دهد، در صدر جدول گلزنان لیگ قرار داشت. این مهاجم پرتغالی همچنین اختلاف یازده گلی خودش با لیونل مسی را 17 هفته حفظ کرد اما مهاجم بارسلونا به آرامی خودش را به رونالدو نزدیک کرد و در نهایت از تعداد گل‌های زده او عبور کرد. با این حال رونالدو بر این باور است که می‌تواند فاصله به وجود آمده را در ال‌کلاسیکو کمتر کند.

۱۳۹۳/۱۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...