نسخه چاپی

علیرضا منصوریان: حریف عربستانی را به خوبی آنالیز كرده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به دیدار تیمش برابر الشباب عربستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: شناخت خوبی از حریف داریم و برای پیروزی به میدان می رویم.

به گزارش نما به نقل از وب سایت نود، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار روز چهارشنبه برابر الشباب عربستان که عصر امروز در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: الشباب تیم خوب و منظمی است. ما این تیم را به خوبی آنالیز کرده ایم و می دانیم که فردا بازی آسانی در پیش نداریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران خاطرنشان کرد: تیم ما هم امتیازات خوبی را جمع آوری کرده است. امیدوارم روز چهارشنبه مردم از تیم نفت حمایت کنند و بتوانیم به پیروزی برسیم.

وی در مورد اینکه این بازی مرگ و زندگی برای نفت خواهد بود گفت: اینگونه نیست. همه تیم ها از شرایط مساوی برخوردار هستند و باید تلاش کنیم سه امتیاز این بازی را از آن خود کنیم و جایگاه خود را در جدول بهتر کنیم.

منصوریان با تاکید بر اینکه همه نفراتش را در اختیار دارد گفت: ما همه بازیکنان را در اختیار داریم و امیدوارم در این شرایط بتوانیم از فرصت پیش آمده به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم و به پیروزی برسیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنانی که گذرنامه خودشان را به فدراسیون داده بودند اما در فهرست تیم ملی نبودند برای دیدار با الشباب از نظر روحی خوب هستند گفت: هیچ کدام از بازیکنان ما نباید به خودشان اجازه دهند که از نظر روحی سطح پایینی داشته باشند. اینکه فدراسیون از بازیکنان ما پاسپورت خواسته است باعث افتخار است. خوشحالم که از چند بازیکن ما پاسپورت خواسته اند. اگر از من هم می خواستم خوشحال می شدم!

۱۳۹۳/۱۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...