نسخه چاپی

آی‌فون ۵، گلكسی۳ سامسونگ را خجالت زده خواهد كرد؟

در حالی‌كه تنها چندین ماه دیگر به زمان عرضه آی‌فون5 باقی مانده است، رئیس Foxconn هفته گذشته بارها اسمارت فون جدید اپل را ستایش و رقیب دیرینه‌اش گلكسی 3 سامسونگ را مذمت كرد.

به گزارش China Times ،تری گو، رئیس اجرایی Foxconn در جلسه سالیانه سهامداران این کمپانی که هفته گذشته برگزار شد گفت: آی‌فون 5 اپل عرق شرم را بر پیشانی گلکسی 3 سامسونگ خواهد نشاند. تری گو که نسبت به کارخانه رقیب نظر بسیار منفی دارد، اعلام کرده زین پس تنها هدف زندگی اش شکست دادن سامسونگ خواهد بود. وی حتی تا آنجا پیش رفت که گفت: کار سامسونگ دله دزدی کردن از رقبیایش است. وی به حادثه ای که در سال 2010 اتفاق افتاده بود اشاره کرد که طی آن سامسونگ در ارتباط با درخواست کمیسیون اروپا به منظور تثبیت قیمت توسعه پنل های مسطح، اطلاعات مربوط به چهار کمپانی تایوانی را جمع آوری کرده بود.
گو در اثنای صحبت از آی فون 5، متذکر شد که اپل برای تولید پنل‌های شیشه ای بزرگتر، قراردادی را با یک کمپانی تولید شیشه امریکایی به امضا رسانده است. وی همچنین در باره کمپانی تلویزیونی شارپ بسیار صحبت کرد و گفت معتقد است همکاری بین این دو کمپانی به مدت سه سال سامسونگ را در رقابت شدید با اپل قرار خواهد داد.
تری گو اغلب در راستای تلاش اپل برای پنهان نگه داشتن اخبار مربوط به تولیداتش، درباره محصولاتی که آنها را برای این کمپانی توسعه داده است خیلی واضح صحبت نمی کند.
در ادامه همین اخبار ، هفته پیش شایعه شده بود که Foxconn از اول ژولای 2012 شروع به دریافت پنل های LCD HDTV از کمپانی شارپ خواهد کرد. Foxconn پیش از این در نظر داشت این پنل ها را در سه ماهه آخر سال دریافت کند اما فشردگی برنامه ها مانع از انجام این کار شد.
انتظار می رود که دریافت این پنل ها مربوط به تلویزیون اپل باشد که مدتهاست شایعه های مربوط به ان بر سر زبان هاست و به این ترتیب احتمال دارد اپل HDTV اش را در سه ماهه آخر سال یعنی درست مطابق با فصل خرید تعطیلات عرضه کند. شارپ هم اکنون صفحه نمایش رتینای آی پد را تامین می کند و تحلیلگران معتقدند بهترین گزینه برای برند اپل ، پنل اکسید ایندیم گالیم روی (IGZO) شارپ است.
منبع:خبرآنلاین

۱۳۹۱/۴/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...