نسخه چاپی

جوان روزنامه‌فروش در دكه‌اش سوخت

ساعت یك بامداد 19 اسفندماه سال‌ جاری چند رهگذر كه در حال عبور از خیابان شهید مطهری تهران بودند با دیدن آتش و شنیدن صدای فریادهای پسر جوانی از یك دكه با آتش‌نشانی تماس گرفتند. دقایقی بعد آتش‌نشانان خود را به دكه آتشین رساندند و به مهار آتش دست زدند. وقتی زبانه‌های سوزناك فروكش كرد، آتش‌نشانان با پیكر سوخته پسر جوانی روبه‌رو شدند كه دیگر نای نالیدن نیز نداشت.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، تکنیسین‌های اورژانس پس از معاینه جسد با توجه به سوختگی شدید این پسر که «توحید» نام داشت، حال او را وخیم و بحرانی ارزیابی کردند و بلافاصله جوان سوخته را به بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری رساندند.

پزشکان با بستری کردن توحید مشاهده کردند که وی دچار 100 درصد سوختگی شده و نا‌امیدانه تماشاگر ثانیه‌های آخر زندگی این جوان دکه‌دار شدند.

هنوز صبح نشده بود که توحید برای همیشه خاموش شد و این آتش‌سوزی بوی مرگ گرفت.

گفت‌و‌گو با دایی توحید

قهرمان جعفرزاده که بعد از شنیدن ماجرای سوختن خواهرزاده‌اش خود را به تهران رسانده است، گفت: ساعت 3 بعد از ظهر 19 اسفندماه سال‌جاری با ما تماس گرفتند که خواهرزاده‌ام توحید در بیمارستان سوانح سوختگی مطهری بستری است. با شنیدن این خبر خود را به تهران رساندیم که متأسفانه پزشکان خبر مرگ وی را به ما دادند.

وی افزود: توحید متولد مشکین‌شهر استان اردبیل و فرزند آخر خواهرم بود که بعد از تمام شدن سربازی‌اش برای کار به تهران آمده بود. سه سال بود که برای خودش دکه اجاره می کرد و اجاره می‌داد اما یک سال آخر کارگر دکه روزنامه‌فروشی بود و شب‌ها را آنجا می‌ماند که این اتفاق افتاد.

دایی قربانی حادثه گفت: علت مرگ را 100 درصد سوختگی عنوان کردند. جسد را به پزشکی قانونی فرستادند و علت دقیق مرگ را سوختگی اندام‌های حیاتی اعلام کردند.

۱۳۹۳/۱۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...