نسخه چاپی

شیرینی گران نمی شود

رئیس اتحادیه شیرینی فروشان و قنادان با اشاره به كسادی بازار شیرینی‌ در شب عید، اظهار امیدواری كرد، این بازار در 3 روز آخر سال داغ‌تر شود.

به گزارش نما، علی بهره‌مند در گفت‌وگو با فارس، با بیان بازار کساد شیرینی‌فروشان در شب عید، اظهار امیدواری کرد، در 3 روز آخر پایان سال این بازار داغ‌تر شود.

وی در مورد قیمت شیرینی شب عید به این نکته اشاره کرد که قیمت‌ها هیچ افزایشی نداشته و همان قیمت مصوب پایان سال گذشته است که قنادی‌ها موظفند آن را اجرا کنند.

بهره‌مند قیمت هر کیلوگرم شیرینی تر خامه‌ای درجه یک را 12 هزار و 500 تومان، هر کیلو شیرینی دانمارکی 9 هزار و 600 تومان، زبان و پاپیون 10 هزار و 500 تومان، برنجی 10 هزار و 500 تومان و کیک یزدی 8 هزار تومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه شیرینی‌فروشان و قنادان با تاکید بر این که مردم با خیال راحت شیرینی خود را از قنادی‌ها تهیه کنند، گفت: بازرسان اتحادیه به صورت دوره‌ای در کنار بازرسان اصناف و تغزیرات بر قیمت و کیفیت شیرینی‌ها نظارت می‌کنند، اما در عین حال مردم در صورت بروز مشکل می‌توانند با شماره 124 به صورت شبانه‌روزی شکایت خود را اعلام یا از طریق شماره‌های 66944499 و یا 66944411 از ساعت 8 صبح تا 4 بعدازظهر تماس گرفته و شکایات خود را مطرح کنند.

وی در پاسخ به این که بیشترین شکایت‌ها در چه زمینه‌ای بوده است گفت: از آنجایی که همه قنادی‌ها پروانه کسب دارند تحت نظر اتحادیه فعالیت می‌کنند، اما تا چند ماه گذشته وزن زیاد جعبه شیرینی بیشترین شکایت بود که با راه حل اداره استاندارد حل شد.

به گفته بهره‌مند وزن استاندارد جعبه نیم کیلویی شیرینی 70 گرم، جعبه برای یک کیلوگرم شیرینی 125 گرم، جعبه 1.5 کیلویی 170 گرم و وزن جعبه شیرینی 2 کیلوگرمی 210 گرم باید باشد.

۱۳۹۳/۱۲/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...