نسخه چاپی

كتابخانه ملی در ایام نوروز باز است

كتابخانه ملی تنها در روز اول فروردین تعطیل است و در سایر روزهای تعطیلات نوروزی میزبان علاقه‌مندان به كتاب و كتاب‌خوانی و گردشگران خواهد بود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، امین عارف‌نیا مدیرکل حوزه ریاست سازمان اسناد و کتابخانه ملی با بیان این مطلب گفت: کتابخانه ملی از روز دوم تا چهاردهم فروردین از ساعت 8 صبح تا ساعت 7 بعدازظهر باز است و به ارئه خدمات به اعضا می‌پردازد. علاوه بر آن علاقه‌مندان به بازدید از فضای کتابخانه ملی بویژه گردشگران می‌توانند با مراجعه به کتابخانه از این محل بازدید کنند و با معماری این بنای عظیم و فضاهای متنوع آن از نزدیک آشنا شوند.

او در رابطه با فعال بودن خدمات عضوگیری کتابخانه هم گفت: امسال تمهیداتی اندیشیده شده تا تمام خدماتی که کتابخانه ملی ارائه می‌کند در ایام نوروز برقرار باشد؛ به همین دلیل عضوگیری هم در ایام نوروز انجام می‌شود. ضمن آن‌که به منظور تشویق بیش‌تر هموطنان به کتاب‌خوانی تسهیلاتی در نظر گرفته شده که از آن جمله می‌توان به تخفیف 50 درصدی در ایام نوروز برای عضویت در کتابخانه یا تمدید عضویت اشاره کرد.

به گفته عارف‌نیا، تمام ادارات کتابخانه با شیفت‌بندی در ایام نوروز فعال خواهد بود و فقط شیفت شب کتابخانه در این ایام تعطیل است.

او در پایان فرصت تعطیلات نوروزی را بهترین زمان برای آشتی با کتاب و گنجاندن مطالعه در برنامه‌های روزانه برشمرد و خطاب به علاقه‌مندان کتاب گفت: مجموعه کتابخانه ملی در این ایام صمیمانه میزبان کتاب‌خوانان و گردشگران است.

۱۳۹۳/۱۲/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...