نسخه چاپی

هوای پایتخت در روز نخست سال جدید

وظیفه در ادامه هوای پایتخت را در روز جاری نیمه ابری تا ابری در پاره ای از نقاط همراه با بارش باران ، گاهی رعد و برق و وزش باد در ارتفاعات اعلام و تصریح كرد: در روز نخست سال جدید نیز آسمان تهران كمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

به گزارش نما به نقل از فردا، نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی بیانگر ورود سامانه فعال بارشی از اواخر روز پنجشنبه از غرب به کشور است که انتظار می رود بارش باران گاهی رعد و برق ، وزش باد در مناطق مستعد در جنوب غرب و جنوب کشور بارش تگرگ و در مناطق کوهستانی رشته کوه البرز و شمال غرب کشور بارش برف را سبب گردد.

احد وظیفه مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور، ضمن اعلام این خبر افزود: طی روزهای جمعه و یکشنبه شدت بارش در استانهای غرب، جنوب غربی و جنوبی خواهد بود و پیش بینی می شود این سامانه بتدریج اواخر دوشنبه از شرق کشور خارج شود.

وی با بیان اینکه روز شنبه سواحل دریای خزر و شمال شرق با افزایش نسبی دما همراه خواهد بود، گفت: با عبور سامانه فعال بارشی از دوشنبه در شمال غرب و غرب تا سه شنبه در شرق و شمال شرق افت نسبی دما بین پنج تا هشت درجه پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه هوای پایتخت را در روز جاری نیمه ابری تا ابری در پاره ای از نقاط همراه با بارش باران ، گاهی رعد و برق و وزش باد در ارتفاعات اعلام و تصریح کرد: در روز جمعه 29 اسفندماه، هوای تهران نیمه ابری تا ابری در پاره‌ای نقاط همراه با بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد و بارش برف در ارتفاعات خواهد بود. در روز نخست سال جدید نیز آسمان تهران کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

وظیفه همچنین درباره وضعیت جوی استان خراسان رضوی که با توجه به قرار گرفتن در آستانه سال نو پذیرای زائران بسیاری است، افزود: در روز جمعه 29 اسفندماه هوای خراسان رضوی نیمه ابری تا ابری در پاره ای از نقاط همراه با بارش پراکنده و وزش باد و در روز اول فروردین ماه هوایی نیمه ابری تا ابری در پاره ای از نقاط همراه با بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد در ارتفاعات و بارش برف را شاهد خواهیم بود.

۱۳۹۳/۱۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...