نسخه چاپی

آمادگی متحدان آمریكا برای اعزام نیرو به سوریه!

یك فرمانده ارشد ارتش آمریكا از آمادگی برخی متحدان این كشور برای اعزام نیرو به سوریه جهت حمایت از گروه های مسلح و تروریستی خبر داد.

به گزارش نما به نقل از العالم، ژنرال "ریموند اودرنو" رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا اعلام کرد که ائتلاف مبارزه با داعش در سوریه درپی آموزش دادن به مخالفان سوریه (گروه های مسلح و تروریستی) و بازگرداندن آنها به سوریه است؛ و برخی از متحدان آمریکا آماده اعزام نیروهای به سوریه برای پشتیبانی از این مخالفان هستند.

اودرنو در کمیسیون نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا گفت: ارتش آمریکا می داند که مخالفان پس از بازگشت به سوریه به حمایت هایی نیاز خواهند داشت و به همین دلیل در حال بررسی نحوه حمایت مطلوب از آنها است .

اودرنو در پاسخ به سؤالی درباره امکان اطلاع ارتش سوریه از مواضع تروریست های آموزش دیده و حمله به مواضع آنها گفت: متحدان آمریکا در انتخاب مناطقی که مخالفان در آنجا مستقر خواهند شد و نوع عملیاتی که اجرا خواهند کرد، احتیاط را رعایت خواهند کرد و ارتش آمریکا هم اکنون به بررسی نحوه استفاده از مخالفان پس از آموزش آنها می پردازد؛ و من معتقدم که باید کمک های لازم را در اختیار آنها گذاشت.

رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا ادعا کرد که این گروه های مسلح برای مبارزه با داعش آموزش خواهند دید، و متحدان آمریکا مناطقی را برای استقرار آنها تعیین خواهند کرد که در آن مناطق تا حد امکان مورد حمله ارتش سوریه قرار نگیرند.

آمریکا و متحدانش در منطقه مانند ترکیه، قطر و عربستان تصمیم دارند پس از آموزش و تجهیز عناصر مسلح و تروریستها، آنان را به سوریه اعزام کنند.

۱۳۹۳/۱۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...