نسخه چاپی

دوست اینترنتی آبروی دختر دانشجو را برد!

عکس خبري -دوست اينترنتي آبروي دختر دانشجو را برد!

رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی گفت: دوستی اینترنتی زمینه‌ساز انتشار تصاویر خصوصی دختر دانشجو در فضای مجازی شد.

رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی گفت: دوستی اینترنتی زمینه‌ساز انتشار تصاویر خصوصی دختر دانشجو در فضای مجازی شد.

سرهنگ عرفانی در خصوص دستگیری عامل هتک حرمت دختری جوان در اینترنت گفت: پیرو شکایت خانمی مبنی بر اینکه شخصی ناشناسی در یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به ساخت پرو فایلی بنام وی و قرار دادن عکس‌های شخصی و تعدادی عکس مستهجن در این صفحه کرده و موجب هتک حرمت شده است، ماموران سریعاً اقدامات خود را جهت شناسایی متهم آغاز کردند.

وی ادامه داد: پس از بررسی‌های فنی و تخصصی و رصد محتویات مجرمانه در سایت مزبور نهایتاً متهم شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: ‌متهم پس از رویت مدارک موجود به جرم خود اعتراف و عنوان کرد مدتی از طریق اینترنت با شاکی ارتباط داشتم و به دلیل عدم قبول درخواست‌های نامشروع، متهم عکس‌های شاکی را از طریق همان شبکه اجتماعی بدست آورده و در اینترنت به اشتراک گذاشته است.

عرفانی در ادامه به کاربران شبکه‌های اجتماعی یاد آوری کرد که عکس‌ها و ویدئوهای شخصی و خانوادگی خود را در این صفحات به اشتراک نگذاشته و این اطلاعات را به راحتی در اختیار دیگران قرار ندهند و در صورت اشتراک گذاری نسبت به تنظیم محرمانگی آن دقت لازم را مبذول دارند.

وی در پایان اشاره کرد: ارتباط‌هایی که در فضای مجازی بین افراد برقرار می‌شود غالباً جهت کلاهبرداری و یا سوء استفاده از افراد بوده و عاقبت خوشی را به دنبال ندارد، لذا کاربران باید هشیار باشند که به افرادی که در این فضا با آنها آشنا می‌شوند اطمینان نکرده و اطلاعات خود را به سهولت در اختیار آنان نگذارند.

۱۳۹۱/۴/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...