نسخه چاپی

كفاشیان: كی‌روش باید خسارت بدهد و برود

رئیس فدراسیون فوتبال با تاكید براینكه تصور می‌كند كی‌روش جای دیگری را مدنظر دارد گفت: چون ایشان اصرار به جدایی از تیم ملی ایران دارد باید خسارت بدهد. البته تمایل فدراسیون هم این است كه تفاهمی جدا شود!

به گزارش نما به نقل از مهر، علی کفاشیان در مورد مشکل مالیاتی کی روش و عدم خروج وی از ایران با تیم ملی فوتبال ایران گفت: از چند روز قبل در مورد بدهی مالیاتی کی روش با منطقه مالیاتی مربوطه صحبت هایی را شروع و اعلام کردیم فدراسیون متعهد به پرداخت این مالیات است. ما خواهش کردیم اجازه بدهند کی روش با این شرایط با تیم ملی به اروپا برود ولی باوجود همه تلاش ما از شب گذشته تا امروز صبح متاسفانه اقدامی برای رفع این مشکل نشد.

وی ادامه داد: ما برای حل این مشکل تعهد دادیم و قرار شد کی روش امشب به اردوی تیم ملی ملحق شود.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره جدایی قطعی کارلوس کی روش و اظهارات اسدی دبیرکل فدراسیون تصریح کرد: قبلا گفته بودم که تمام مسئولیت قرارداد کی روش با شخص بنده است. طبق توافق ما مسئولیت کار و کی روش در کمیته فنی هم با من است.

علی کفاشیان تاکید کرد: کی روش از یک ماه برای ماندن در ایران ابراز نارضایتی می کرد و مسائلی که پیش آمده بود را به عنوان بهانه مطرح می کرد. روز جمعه که آخرین بخش مذاکرات ما انجام شد کی روش اصرار داشت به صورت تفاهمی از تیم ملی جدا شود. من در این جلسه گفتم کی روش اگر می خواهد بماند باید با تمام وجود بماند. چون ما هیچ کس را به زور نگه نمی داریم.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: ما از عملکرد کی روش راضی هستیم و اگر انتقادی هم از او می شود نظرات شخصی است. چون هم فدراسیون و هم کمیته فنی حکم به تمدید قرارداد او داده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کی روش بعد از بازی با سوئد و شیلی قطعا از تیم ملی خواهد رفت یا خبر به شبکه خبر گفت: کی روش اصرار دارد که با تیم ملی ایران نباشد. ما بازهم توصیه می کنیم که بماند اما او تا ۹۵ درصد تصمیمش را برای جدایی از تیم ملی گرفته است.

کفاشیان در پاسخ به این پرسش که آیا فدراسیون تمایلی به ماندن کی روش ندارد که این اتفاق رخ می دهد گفت: اگر ما تمایل نداشتیم کی روش را بعد از جام ملت های آسیا نگه نمی داشتیم. قرارداد ما با کی روش چهار ساله است و او متعهد شده با تیم ملی کار کند ولی 25 روز قبل از جام ملت های آسیا بود که کی روش ناراحتی اش را بروز داد و موارد زیادی را مطرح کرد که باید خودش توضیح بدهد.

وی با بیان اینکه جدایی کی روش از تیم ملی برای فدراسیون سخت است تصریح کرد: کی روش چهار سال سرمربی ما بوده و شناخت زیادی از تیم ملی دارد. حالا هم در آستانه مسابقات مقدماتی جام جهانی هستیم و اگر بخواهیم کار را با یک مربی دیگر چه داخلی و چه خارجی ادامه بدهیم کار عاقلانه ای نیست.

علی کفاشیان ادامه داد: ما از کی روش خواستیم که بماند و حالا شاید در این اردوی 10 روزه تیم ملی نظرش تغییر کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کی روش استعفای کتبی به فدراسیون داده است گفت: خیر، ایشان اعتقاد دارد تفاهم باید دو جانبه باشد. البته من نمی خواستم این ماجرا رسانه ای شود اما خود سرمربی تیم ملی اصرار داشت این بحث در رسانه ها مطرح شود. من هم به کی روش گفتم بعد از دیدار با سوئد و شیلی به ایران برگردد و این موضوع را در هیات رئیسه فدراسیون مطرح و در نهایت تصمیم گیری کند.

کفاشیان همچنین در پاسخ به این سوال که گفته می شود کی روش در صورت جدایی از فدراسیون خسارت می گیرد گفت: ایشان اصرار به جدایی دارد و اگر بخواهد برود باید خسارت بدهد. حرف کی روش این بود که با فدراسیون به تفاهم برسد که البته ما هم حرفی نداریم ولی دوست داریم ایشان در تیم ملی بماند. ولی اگر این روحیه تمایل در ایشان نباشد فایده ای ندارد که البته من فکر می کنم ایشان جای دیگری را مد نظر دارد.

۱۳۹۴/۱/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...