نسخه چاپی

جانبازی كه اشك مجری تلویزیون رادرآورد

دل‌نوشته‌های دختر یك جانباز در ویژه برنامه تحویل سال شبكه تهران، اشك مجری و مهمان این برنامه را درآورد‌.

به گزارش نما به نقل از فارس، ویژه برنامه تحویل سال شبکه تهران امسال با اجرای ژیلا صادقی همراه بود که مدتی است از عالم اجرا دور است.

بنا بر این گزارش، این برنامه با موضوعات و حواشی قابل تأملی همراه بود که از جمله آنها می توان به حضور خانواده جانباز موسوی اشاره کرد.

در این برنامه همچنین مستندی از نحوه نگهداری جانباز سید نور خدا موسوی پخش شد که در سال 87 توسط گروهک تروریستی ریگی به درجه صد در صد جانبازی نائل شده است و همسر و فرزندان او عاشقانه از این جانباز نگهداری می کنند.

در خلال برنامه نیز دختر این جانباز دل نوشته هایی که برای پدرش نوشته را خواند که منجر به بغض و گریستن ژیلا صادقی و لادن طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون شد و ژیلا صادقی این جانباز را شهید زنده خواند.

در بخش های دیگر این برنامه نیز لادن طباطبایی به بیماری دخترش اشاره کرد و گفت به خاطر حس مادرانه و عشق و علاقه ای که به دخترش دارد، بازیگری را برای همیشه کنار گذاشته است.

حضور غافلگیرانه مادر علی زند وکیلی خواننده نیز که برای اجرا در استودیو حاضر شده بود، از بخش های دیگر این برنامه بود.

همچنین آزادی یک زندانی در برنامه فرش بهشت از نقاط قابل توجه دیگر این برنامه بود.

در این بخش یک پسر جوان که به همراه پدرش در برنامه حضور یافته بود، اعلام کرد که به دلیل نداشتن گواهینامه و تصادف منجر به مرگ در زندان به سر می برد و خانواده مقتول شرط آزادی وی را پرداخت دیه کامل عنوان کرده اند.

در این لحظه داریوش ارجمند در برنامه حضور یافت و حکم آزادی این جوان را که دیه اش پرداخت شده بود، برای او خواند.

حضور در خانه دکتر مرضیه وحید دستجردی وزیر سابق بهداشت نیز از جمله بحش های دیگر این برنامه بود. وی که با حضور همسرش سخن می گفت، تاکید کرد که به در طول سالهای فعالیتش همواره خانواده از جایگاه ویژه و بالایی برای او برخوردار بوده اند.

حضور گویندگان خبر ساعت 24 شبکه پنج در استودیوی برنامه و قرائت اخبار در این استودیو نیز از موارد قابل توجه دیگر بود.

۱۳۹۴/۱/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...