نسخه چاپی

نوری: كی روش بهترین گزینه است

محمد نوری كاپیتان پرسپولیس اعتقاد دارد پرسپولیس در سال 94 بهتر می شود و باخت برابر را النصر را جبران می كنند.

به گزارش نما، نوری ابتدا درگذشت دو خبرنگار در سقوط هواپیما را تسلیت گفت و به "ورزش سه" گفت: خانواده های این عزیزان و مطبوعات ما را در غم خود شریک بدانند. این عزیزان برای پرچم کشورشان و تیم ملی به این سفر رفته بودند تا خبرها را برای مردم تهیه کنند. به خانواده های این عزیزان تسلیت می گویم و از آخدا برایشان آروزی صبر می کنم.

در باخت همه مقصر هستند
در بازی با النصر عربستان ما بازی را خوب شروع کردیم اما روی غافلگیری گل خوردیم. ما در ضد حملات گل خوردیم و در برگشت دروازه مان باز شد. نباید بعد از باخت تقصیرها را گردن کسی انداخت و وقتی تیم می بازد همه تیم در این شکست مقصر هستند حتی بازیکنان ذخیره و سکونشین. ما کاری به حواشی نداریم و مطمئن هستم می توانیم در بازی های آینده جبران کنیم و امتیازات لازم را بگیریم.

تعصب بازیکنان پرسپولیس بیشتر از پول است
از زمانی که آقای نژادفلاح به تیم ما آمدند حقوق های هفتگی مان را گرفتیم و مشکل خاصی نداریم و ایشان در این مدت زحمت زیادی کشیدند و امیدوار هستیم همه چیز در باشگاه پرسپولیس خوب پیش برود. تعصب بازیکنان پرسپولیس آنقدر زیاد است که زیاد در این شرایط دنبال مسائل مالی نباشند و تمرکزشان را روی بازی ها در لیگ و آسیا بگذارند.

پرسپولیس 94 بهتر می شود
تمرینات مان را چند روزی است شروع کردیم و تا چهاردهم تمرینات مان را با جدیت بیشتری انجام می دهیم تا در بازی با راه آهن 3 امتیاز را بگیریم. در حال حاضر اول به راه آهن فکر می کنیم و بعد به بازی های لیگ قهرمانان آسیا که امیدوارم با حمایت هواداران النصر را در تهران شکست دهیم. به هواداران قول می دهیم در سال 94 بهتر کار کنیم تا اتفاقات سال 93 را جبران کنیم و مطمئن باشید پرسپولیس روز به روز بهتر می شود.

برد برابر شیلی شخصیت تیم ملی را بالا برد
به نظر من تیم ملی در بازی با شیلی خیلی خوب کار کرد و به مردم عیدی خوب دادند و واقعا از این برد خوشحال شدم. تیم ملی مان در این بازی نشان داد قوی شده مه می تواند تیم بزرگ شیلی را شکست دهد. این برد شخصیت تیم ملی را در دنیا بالا برد. تیم ملی اینقدر خوب بازی کرد که جای خالی کسی حتی من حس نشد و مهم برد تیم ملی بود و به همین خاطر خیلی خوشحال هستم.

کی روش بهترین گزینه است
من اعتقاد دارم اگر فدراسیون می خواهد مربی خارجی بیاورد کی روش بهترین گزینه است ولی اگر می خواهند مربی داخلی جذب کنند ماجرا فرق می کند و فدراسیون باید تصمیم بگیرند.

از تیم امید حمایت می کنیم
تیم ملی امید در بازی هایش خوب کار کرد و دیروز می توانست گل های بیشتری هم بزند. در بازی با عربستان هم برای حمایت از تیم ملی به ورزشگاه می روم و امیدوارم تیم ملی امید به عنوان تیم اول صعود کند. امیدوارم نور اللهی و کمندانی در پرسپولیس هم خوب کار کنند .

۱۳۹۴/۱/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...