نسخه چاپی

علت تشییع همسر جنتی از اصفهان

دبیر شورای محترم نگهبان در مورد ویژگی‌های بارز و ارزشمند این بانوی محترمه در طول دوران زندگی‌شان مواردی را بیان داشت.

به گزارش نما به نقل از انتخاب "آيت‌الله جنتي" دبير شوراي محترم نگهبان در مورد ويژگي‌هاي بارز و ارزشمند اين بانوي محترمه در طول دوران زندگي‌شان بيان داشت: وي از‌‌ همان دوران قبل از انقلاب اسلامي به همراه خانم‌هاي ديگر با حضور در راهپيمايي‌هايي که در قم جريان داشت از طرف منزل به سمت حرم مطهر شرکت مي‌کردند.

وي با تاکيد براينکه اين بانوي بزرگوار از همان ابتدا که بنده تبعيد شدم، يار و ياور من بودند، تصريح کرد: وي بسيار قانع بوده و به حداقل‌ها قناعت مي‌کرد، توجهي هم به خورد و خوراک و پوشاک و امثال اين‌ها نداشته و يک حالت زاهدانه‌اي داشتند.

دبير شوراي نگهبان در ادامه افزود: اين بانو در طول دوران زندگي خود بسيار رنج کشيد اما صبور بود و قدرت تحمل بالايي داشت و سختي‌هاي زيادي را در طول عمر خود تحمل کرد، دوتا داغ ديدند و در اين اواخر هم بيماري‌هاي بسيار سخت و کشنده‌اي عارضشان شده بود و بالطبع ناراحتي‌هاي گوناگوني را تحمل کرد.

آيت‌الله جنتي خطرنشان کرد: براي اينکه اين بانوي بزرگوار مقداري درد خود را فراموش کنند به اصفهان رفتيم اما متاسفانه در‌‌ همان اصفهان دار فاني را وداع کرده و به ديار باقي شتافتند، وي در شب جمعه در ايام فاطميه از دنيا رفت و اميدوارم خداوند روحشان را با زهراي اطهر محشور کند.

۱۳۹۴/۱/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...