نسخه چاپی

ایران پاسخ قاطع به اظهارات سخیف اردوغان دهد

عضو فراكسیون اصولگرایان مجلس گفت: سخنان سخیف رجب طیب اردوغان باید با پاسخ قاطع ایران مواجه شود.

به گزارش نما ابراهیم کارخانه‌ای نماینده مردم همدان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در واکنش به اظهارات ضد ایرانی اخیر رئیس جمهور ترکیه گفت: ایران باید با قاطعیت پاسخ سخنان سخیف رجب طیب اردوغان را بدهد.

وی افزود: اینکه اردوغان از یکسو علیه دولت و ملت ایران سخنان وقیحانه به زبان بیاورد و از سویی دیگر به جمهوری اسلامی ایران سفر کند، در تقابل با مواضع عزتمندانه ایران است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد: از آنجایی که سیاست اردوغان در حمایت از تروریست‌ها در منطقه شکست خورده، با این سخنان سخیف می‌خواهد این پیام را به کشورهای ائتلاف علیه یمن بدهد که هر چند به ایران سفر می‌کند، اما مواضع او همچنان در حمایت از آن‌هاست.

کارخانه‌ای اظهار داشت: اردوغان این هدف را پیگیری می‌کند که اگر سفر او به ایران محقق شد، با توجه به مواضعی که اتخاذ کرده دست بالای سیاسی از آن او خواهد بود و اگر سفر او با مخالفت ایران مواجه شد، در بین همپیمانان سیاسی باز هم دست بر‌تر را خواهد داشت.

وی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج قدرت سیاسی خود در منطقه است و باید با اتخاذ مواضع عزتمندانه، حیله سیاسی اردوغان را برملا کرده و از جایگاه بر‌تر پاسخ وی را بدهد.

۱۳۹۴/۱/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...