نسخه چاپی

سید باقر حسینی:

باید مراقب ترفند ها بود آمریكا حیله گر است

عکس خبري -بايد مراقب ترفند ها بود آمريکا حيله گر است

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:نباید به قردادهایی كه با آمریكاییها بسته می شود دل خوش داشت، آنها قابل اعتماد نیستند.

سید باقر حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار نما در خصوص آینده مذاکرات گفت: ما بهترین تعبیر را از کلام حضرت آقا می توانیم دریافت کنیم که ما نسبت به این مذاکرات خوشبین نیستم؛ که نشان از همان بی اعتمادی به دولتمردان آمریکایی است که خودشان با این رویه آن را به اثبات رساندند که به هیچ یک از تعهدات خود پایبند نیستند.
وی با اشاره به وظیفه خطیر تیم مذاکره کنندمان در برابر خدعه های غرب و آمریکا عنوان کرد: بنابراین باید مذاکره کنندگان دقت نظر بیشتری داشته باشند که آمریکایی هیچ گاه قابل اعتماد نبوده و نخواهند بود. لذا باید مراقب باشند تا در برابر ترفند های حیله گرایانه آنها مرعوب نشوند و مراقب حقوق ملت ایران باشند.
حسینی خاطر نشان کرد: به هر جهت نامه سناتورهای آمریکایی اعتبار آمریکایی ها را زیر سوال برده است و ماهیت آنها نه تنها برای ما بلکه برای مردم دنیا آشکار کرد که اینها قابل اعتماد نیستند، عدم تفاهم و وفاق و همدلی برای تصمیم گیری های کلان در آمریکا دیگر جای اعتمادی باقی نمی گذارد و نباید به قردادهایی که با آنها بسته می شود دل خوش داشت وبریا آ برنامه ریزی کرد. با توجه به این مهم و با این ادعا آینده قابل خدشه دار شدن است و اعتبار آمریکایی ها ازبین رفته است.

۱۳۹۴/۱/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...