نسخه چاپی

سرخپوشان بالاخره به صدر میروند؟

تیم فوتبال تراكتورسازی تبریز در یك بازی خانگی به مصاف تیم استقلال خوزستان می‌رود.

به گزارش نما، در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز میزبان تیم استقلال خوزستان است.

تراکتورسازی تبریز بعد از آمدن تونی اولیویرا ۴ پیروزی متوالی را کسب کرده و به دنبال پنجمین برد خود است.

تراکتور با تونی ابتدا در قم ۳ بر ۲ از سد صبای این شهر گذشت. در بازی دوم تراکتورسازی در مسجد سلیمان دو بر یک نفت این شهر را مغلوب کرد. پیروزی یک بر صفر برابر پرسپولیس در تبریز و سه بر صفر مقابل راه آهن در تهران ادامه روند موفقیت‌های تراکتورسازی با تونی اولیویرا بود.

تراکتورسازی با این بردها موفق شد از رده ششم جدول به مکان دوم صعود و در آستانه صدرنشینی قرار گیرد. سرخپوشان تبریزی در صورت پیروزی بر استقلال خوزستان و توقف احتمالی نفت تهران، امیدوار به صدرنشینی هستند.

جالب اینکه دو دوره گذشته مربیگری تونی در تیم تراکتورسازی، این تیم هیچگاه صدرنشین نشده است و این مهم برای اولین بار برای تراکتورسازی با هدایت این مربی پرتغالی می‌تواند صورت پذیرد.

تساوی در بازی رفت

بازی رفت تیم‌های تراکتورسازی تبریز با استقلال خوزستان در اهواز با تساوی دو بر دو خاتمه یافته بود. در این بازی لوسیانو ادینهو و محسن دلیر گل‌های تراکتور را به ثمر رساندند.

تیم تراکتورسازی تبریز در پایان هفته بیست و سوم با ۴۴ امتیاز در مکان دوم جدول لیگ برتر قرار داشته و تنها یک امتیاز از صدرنشین تیم نفت تهران کمتر دارد.

آنالیز بازی‌های خارج از خانه استقلال خوزستان

استقلال خوزستان ۱۱ بازی خارج از خانه برگزار کرده است که تنها در قم برابر صبا به پیروزی رسیده است.

این تیم در ۵ بازی خارج از خانه نیز به تساوی دست یافته که برابر تیم های ملوان انزلی، پیکان تهران، گسترش فولاد تبریز، نفت تهران و پدیده مشهد یک امتیاز کسب کرده است.

آبی پوشان اهوازی در پنج بازی خارج از خانه مغلوب میزبانان خود شده‌اند که همگی با اختلاف یک گل بوده است. تیم‌های پرسپولیس تهران، سپاهان اصفهان، ذوب آهن اصفهان، فولاد خوزستان و استقلال تهران در خانه خود تیم استقلال خوزستان را مغلوب کرده اند. استقلال خوزستان در آخرین بازی خود در اهواز برابر صبا قم به برتری دست یافته بود تا هر شش امتیاز بازی را از این تیم کسب کرده باشد.

همین نتایج نشان می‌دهد که استقلال خوزستان در خارج از خانه هر چند نتایج خوبی کسب نکرده، اما حریفی آسان نیز نبوده و پتانسیل خلق شگفتی را دارد. این تیم در هفته هجدهم در تهران تیم نفت مدعی را متوقف کرده و یک امتیاز از صدرنشین فعلی این رقابت ها کسب کرده است.

استقلال خوزستان در پایان هفته بیست و سوم با ۴ پیروزی، ۱۰ تساوی و ۹ شکست، ۲۳ گل زده و ۳۲ گل خورده و ۲۳ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار داشته و خطر سقوط به شدت این تیم را تهدید می‌کند.

پیروزی احتمالی تیم تراکتورسازی می‌تواند به تیم گسترش فولاد نیز کمک کند تا با کسب نتیجه خوب از تیم اهوازی در جدول پیشی گیرد.

بهترین گلزن تیم استقلال خوزستان سید مهدی سید صالحی است که ۶ بار موفق به گلزنی شده است. سید صالحی دو فصل پیش سابقه بازی برای تراکتورسازی را در کارنامه دارد.

بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز با استقلال خوزستان ساعت ۱۷ روز جمعه ۱۴ فروردین در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود.

۱۳۹۴/۱/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...