نسخه چاپی

هراس ۹۴ عربستان از انقلاب اسلامی نتیجه «آری‌» های ۱۲فروردین ۱۳۵۸ است

مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه گلستان گفت: زمانی كه سردمداران عربستانی در حمله به یمن اعلام می‌كنند قرار نبود كه انقلاب اسلامی ایران صادر شود یعنی ما راه درست را برگزیدیم و دشمنان از بازگشت سایر مردم جهان و به خصوص مسلمانان به راه همه پیامبران و انبیای الهی می‌هراسند.

به گزارش نما، محمد عبدی مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه گلستان در گفت و گو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در گرگان ضمن تبریک سال نو و روز جمهوری اسلامی ایران، گفت: 12 فروردین روزی است که مردم کشور «خدا، دین، اسلام و رهبر» را برگزیدند آن هم نه به زور معجزه‌های آشکار و نمایان؛ 12 فروردین روزی است که مردم به بنی اسراییل و وارثان آن‌ها درسی بزرگ دادند و آن شیوه لبیک گفتن به امام با تمام وجود و اکثریت قاطع بود.

وی پیروزی بزرگ 12 فروردین و غریو آری به جمهوری اسلامی را نتیجه تمام خون‌های ریخته شده در صراط مستقیم خواند و تأکید کرد: این روز بزرگ نتیجه تمام شکست‌های شیطان در برابر انسان است، روزی که بالاخره انسان متوجه شد و انتخاب درست خود را انجام داد؛ دوازدهم فروردین نقطه عطف مسلمانان است چرا که به صراط مستقیم بازگشتند و این سه کلمه‌ی تعالی بخش یعنی «اسقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را سربلندانه برگزیدند.

عبدی در ادامه تصریح کرد: ملت در 12 فروردین به معاندان و منافقان در دیروز، امروز و فردا پاسخ قاطع داده‌اند؛ وقتی دشمنی از ورای مرزهای ایران اسلامی شبهه افکنی می‌کند که چرا فلان قانون اسلامی باید اجرا شود که این قانون خواسته ملت نیست در پاسخ به راحتی می‌گوییم که اکثریت قاطع مردم در 12 فروردین به جمهوری اسلامی رای مثبت داده‌اند.

مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه گلستان ابراز داشت: شاید گمان شود اگر مجددا رای گیری انجام شود به دلیل کار معاندان در داخل و خارج، خیانت منافقان و نهایتا کم کاری خودمان به آن آرا دست پیدا نکنیم ولی قطع به یقین باز هم اکثریت مردم رای آری خواهند داد.

هراس امروز عربستان از انقلاب اسلامی نتیجه آری‌های 12فروردین است

وی زنده نگه داشتن 12 فروردین را به عنوان نقطه بازگشت و شروعی تازه برای حفظ استقلال و آزادگی مردم ضروری خواند و گفت: مردم نباید علت استقلال خود در حرکت و آزادی شان را در انتخاب مسیر فراموش کنند.

عبدی در پایان خاطرنشان کرد: 12 فروردین و 36 سال پس از آن نشان می‌دهد که ملت راهی درست را برگزیدند، زمانی که سردمداران عربستانی در حمله به یمن اعلام می‌کنند قرار نبود که انقلاب اسلامی ایران صادر شود یعنی ما راه درست را برگزیدیم و دشمنان از بازگشت سایر مردم جهان و به خصوص مسلمانان به راه همه پیامبران و انبیای الهی می‌هراسند؛ باشد که با انتخاب درست در فرج حضرت ولی عصر نیز تعجیل صورت گیرد.

۱۳۹۴/۱/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...