نسخه چاپی

به كارگیری سلاح‌های اسرائیلی در حملات به یمن

یك فرمانده ارتش یمن با اشاره به اینكه عربستان شكست سختی را متحمل خواهد شد تصریح كرد كه سعودی‌ها در حملات خود به یمن از تسلیحات اسرائیلی استفاده می‌كنند.

به گزارش نما ،طاهر رسول ضدامی یکی از فرماندهان ارتش یمن با اشاره به اینکه عربستان شکست سختی را متحمل خواهد شد تصریح کرد که سعودی‌ها در حملات خود به یمن از تسلیحات اسرائیلی استفاده می‌کنند.

طاهر رسول ضدامی با اشاره به اینکه عربستان و دیگر کشورهای تحت رهبری ائتلاف متجاوز به دنبال این هستند تا جنگی طایفه‌ای و مذهبی را در منطقه هستند تاکید کرد که ارتش یمن تسلیحات لازم برای نبرد با متجاوزان را از سوریه و دیگر کشورهای حامی خود خریداری می‌کند.

این فرمانده ارتش یمن با تقدیر از نیروهای انصارالله و دیگر گروه‌های انقلابی در نبرد سرنوشت‌ساز با متجاوزان سعودی تصریح کرد که هرکسی که در این وضعیت در مقابل مردم یمن و در کنار متجاوزان ایستاده جنایت‌کار جنگی است و باید در دادگاه بین المللی محاکمه شود.

وی با اشاره به اینکه سعودی‌ها از تروریست‌های القاعده ‌ای در یمن حمایت می‌کند، از مردم کشورش خواست تا مقاومت و حفظ وحدت خود با این اقدامات مقابله کنند.

طاهر رسول ضدامی در ادامه با بیان اینکه مردم یمن توان مقابله با تجاوز سعودی‌ها و رسیدن به پیروزی را دارد، اظهار داشت که نیروهای ارتش با کمک نیروهای انقلابی توان مقابله با تروریست‌های تکفیری و شبه نظامیان وابسته به عبد ربه هادی منصور رئیس جمهور فراری یمن را دارند.

عربستان از ۶ روز قبل عملیاتی را با عنوان طوفان اراده علیه یمن آغاز کرده و جنگنده‌های این کشور حملاتی گسترده را علیه شهرهای یمن آغاز کرده‌اند که تاکنون دستکم ۱۰۰ نفر از جمله ۶۰ کودک در این حملات کشته شده‌اند.

۱۳۹۴/۱/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...