نسخه چاپی

«سیزده بدر» چه فیلم‌هایی از تلویزیون پخش می‌شود؟

فیلم های سینمایی و تلویزیونی كوهنورد،شور نوجوانی، فرار از جهنم، باند پیكاسو و من هنوز آلیس هستم 13 فروردین ماه از شبكه های سیما پخش می‌شود.

به گزارش نما، تلویزیون 71 فیلم سینمایی و تلویزیونی برای پخش در ایام نوروز در نظر گرفته که از این تعداد سهم فیلم های ایرانی کمتر و حدود 35 درصد است.


شبکه های مختلف سیما برای امروز (پنج شنبه) 13 فروردین ماه فیلم های مختلفی را تدارک دیده اند که به شرح زیر است:

** شبکه اول

شبکه اول سیما فیلم سینمایی کوهنورد را امروز ( پنج شنبه ) ساعت 16 روی آنتن می برد.

این فیلم محصول سال 2013 کشور روسیه است که آرشو هارتونیان آن را کارگردانی کرده است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک گروه خلافکار به سرکردگی شخصی به نام الکساندر تعدادی الماس گرانبها را سرقت و در منطقه ی صعب العبور وکوهستانی پنهان می کنند.

الکساندر پس از پنهان کردن الماسها برای آن که کسی جز خودش به الماسها دست نیابد، تمام افراد گروهش را به قتل می رساند ولی خودش دستگیر و به 25سال زندان محکوم می شود. از سوی دیگر یک کوهنورد حرفه ای به نام سرگی به اتهام قتل غیرعمد به زندان می افتد؛ الکساندر که اکنون در پایان سال محکومیتش است پس از آزادی با گروگان گرفتن نامزد سرگی او را وادار به همکاری با خود می کند.

** شبکه دو

فیلم تلویزیونی شور نوجوانی 13 فروردین ماه روی آنتن شبکه دو می رود.

این فیلم محصول 2013 کاناداست، این فیلم درون مایه ای طنز دارد و در مورد تیم هاکی نوجوانان دو گروه فقیر و غنی است. این دو گروه قرار است در مسابقه ای حساس روبروی یکدیگر قرار گیرند. تیم بازیکنان ثروتمند؛ فرزندانِ روسای شرکتی هستند که فرزندِ کارمندانِ ضعیفِ آن، تیم مقابل را تشکیل داده اند...

بازپخش این فیلم ها ساعت 24 همان روز خواهد بود.

** شبکه سه

شبکه سه سیما فیلم سینمایی فرار از جهنم را در 13 فروردین ماه پخش می کند و بازپخش این فیلم 11 صبح روز جمعه خواهد بود.

فیلم سینمایی فرار از جهنم Out of Inferno محصول2013 چین به کارگردانی دنی پنگ است که روز پنجشنبه 13 فروردین ساعت 00:15 بامداد روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد .

در خلاصه این فیلم آمده است : دو برادر آتش نشان که برای خاموش کردن حریق در یک برج تجاری، خودشان به همراه تعدادی از ساکنین گیر افتاده اند و به دنبال راه خروج هستند اما ...

در این فیلم چینگ ون لا، لوئیس کو ، آنجلیکا لی ، سی چنگ چن و ناتالیا تونگ ایفای نقش می کنند.

** شبکه چهار

شبکه چهار سیما فیلم سینمایی باند پیکاسو را ساعت 15 امروز( پنج شنبه ) پخش می کند.

پابلو پیکاسو نقاش معروف در دوران جوانی ناخواسته درگیر پرونده سرقت از موزه لوور پاریس می شود؛ او چند مجسمه کوچک سرقت شده را از سارق که یکی دوستانش است خریداری می کند و ممکن است خود او به جرم همکاری با سارق دستگیر شود.

«باند پیکاسو» در سال 2012 تولید شد. Fernando Colomo این اثر را در ژانری کمدی جنایی برای سینمای اسپانیا ساخت.

** شبکه پنج

این شبکه نیز فیلم سینمایی من هنوز آلیس هستم را ساعت 13.30 روز پنج شنبه روی آنتن می برد.

فیلم سینمایی من آلیس هستم که با عنوان «آلیس آرام» هم شناخته می شود، 86 دقیقه زمان دارد و محصول امریکا در سال 2014 است.

این فیلم به کارگردانی ریچارد گلاتازر و واش وستمورلند «Richard Glatzer, Wash Westmoreland» ساخته شده است. آلیس هالند، استاد دانشگاه در رشته زبان شناسی که بسیار در کار خود موفق و صاحب کتاب های مهمی در این رشته است.

یک روز حین یک بازی حافظه با فرزندش و وقتی تنها چند روز از جشن تولد 50 سالگی اش گذشته متوجه اختلالاتی در حافظه خود می شود. به پزشک مراجعه می کند و پزشک متخصص اعصاب وی پس از انجام دادن آزمایش های مربوط متوجه می شود که آلیس در حال مبتلا شدن به بیماری آلزایمر است.

آلیس ابتدا این موضوع را از همسر و خانواده اش مخفی می کند ، اما وقتی متوجه می شود بیماری اش در حال پیشروی است چاره ای نمی بیند جز این که موضوع را به آنها بگوید. در قدم بعدی خانواده آلیس نیز باید آزمایش شوند تا متوجه شوند کدام یک در آینده به شکل موروثی دچار این بیماری خواهند شد تا از الان برای آن آماده باشند. اما مساله مهم در حال حاضر کنار آمدن آلیس با بیماری اش و تلاش وی برای آن است که بیماری هر چه دیرتر پیشرفت کند. همسر و فرزندان آلیس تمام تلاش خود را می کنند تا در این مدت در کنارش باشند. به خصوص بیماری آلیس موجب می شود که او و دختر کوچک ترش لیدیا یکدیگر را بهتر درک کنند. لیدیا که قصد دارد بازیگر تئاتر شود نوشته های خود را که قرار است روزی به دیالوگ های تئاتر تبدیل شود برای مادرش می خواند و موجب تسکین وی می شود.
منبع: ایرنا

۱۳۹۴/۱/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...