نسخه چاپی

شلوغ‌ترین نقاط پایتخت در روز سیزده بدر

چنانچه هنوز در آخرین روز تعطیلات نوروزی و سیزده بدر جایی را انتخاب نكرده‌اید؛ بد نیست بدانید كه اكثر بوستان‌ها و تفرجگاه‌های پایتخت از جمعیت اشباع شده اما آن طور كه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفته، مشكل ترافیكی در سطح معابر و بزرگراه‌ها وجود ندارد.

به گزارش نما، چنانچه هنوز در آخرین روز تعطیلات نوروزی و سیزده بدر جایی را انتخاب نکرده‌اید؛ بد نیست بدانید که اکثر بوستان‌ها و تفرجگاه‌های پایتخت از جمعیت اشباع شده اما آن طور که رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفته، مشکل ترافیکی در سطح معابر و بزرگراه‌ها وجود ندارد.

سردار تیمور حسینی در تشریح وضعیت ترافیکی پایتخت تا ساعت 10:30 سیزدهمین روز سال جدید، خاطرنشان کرد: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی هم اکنون اکثر بوستان‌ها و تفرج‌گاه‌های پایتخت به صورت اشباع درآمده و ظرفیت آن تقریباً تکمیل شده است.

حسینی ادامه داد: مأموران پلیس راهور از بامداد امروز در معابر پایتخت و تفرجگاه‌ها مستقر شده و در آماده باش قرار دارند تا در صورت بروز مشکلات ترافیکی نسبت به روان سازی آن اقدام کنند.

شلوغ‌ترین نقاط پایتخت در روز سیزده بدر

حسینی درباره شلوغ‌ترین نقاط پایتخت در روز سیزده بدر نیز به ایسنا، گفت: بیشترین حجم مراجعه در این روز به پارک‌های چیتگر، سرخه حصار، بوستان جنگلی یاس، پارک جنگلی لویزان، پارک طبیعت پردیسان و گردنه قوچک لواسان بوده است و توصیه می‌شود که شهروندان دیگر به این اماکن مراجعه نکنند.

رئیس پلیس راهنمای و رانندگی تهران بزرگ از رانندگان خواست همکاری لازم را با پلیس داشته باشند تا این روز نیز بدون حادثه خاص رانندگی سپری شود.

حسینی اضافه کرد: اخبار و اطلاعات در خصوص وضعیت ترافیکی پایتخت از طریق رسانه‌ها به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با بیان این‌که در معابر و بزرگراه‌های پایتخت مشکل ترافیکی خاصی گزارش نشده و تردد در حال انجام است، خاطرنشان کرد: تنها ممکن است در اطراف تفرجگاه‌ها و ورودی‌های آنان حجم ترافیک بالا باشد که لازم است رانندگان همکاری‌های لازم را با پلیس داشته باشند.
منبع: ایسنا

۱۳۹۴/۱/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...