نسخه چاپی

عربستان به انبار مواد غذایی یمن هم رحم نكرد

رسانه‌های عربی از حملات جنگنده های سعودی به انبارهای مواد غذایی و تاسیسات مخابراتی و ارتباطاتی یمن خبر دادند.

به گزارش نما، شبکه المیادین گزارش داد نیروهای ارتش یمن وارد منزل سرلشگر علی محسن الاحمر(از فرماندهان نظامی رژیم سابق و همدست عربستان) و منزل عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی در شهر عدن شدند.

المیادین همچنین از پیشروی ارتش یمن از محور العریش به سمت المصعبین به سمت دارسعد و پادگان یگان مهندسی و سیطره بر آن خبر داد.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش یمن وارد پادگان بدر و محله السعاده شدند. این شبکه همچنین از فرار تروریست‌های القاعده از زندان مرکزی حضرموت و حمله تروریست ها به چندین ساختمان دولتی در المکلا در حضرموت خبر داده است.

شبکه المیادین همچنین از حملات جنگنده‌های سعودی به شبکه ارتباطاتی در جبل العر در منبه واقع در صعده خبر داد.

این شبکه همچنین گزارش داد جنگنده های ائتلاف سعودی، انبارهای مواد غذایی در غرب صنعاء را بمباران کردند.

تظاهرات ضد سعودی در حجه

همزمان با ادامه حملات بی‌وقفه جنگنده های سعودی، تظاهرات و اعتراضات مردم یمن به این تجاوزات هم گسترش یافته است به طوری که علاوه بر تظاهرات ده‌ها هزار نفری مردم صنعاء در روز گذشته،‌ مردم استان حجه در شمال یمن هم در تظاهراتی گسترده، حملات عربستان به یمن را جنایات علیه انسانیت خوانده و از جامعه جهانی خواستند متجاوزان سعودی را به دادگاه جنایات بین المللی برای محاکمه به خاطر ارتکاب جنایات ضد بشری خود در یمن معرفی و محاکمه کنند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات تاکید کردند که در کمین متجاوزان خواهند بود و از کشورشان دفاع خواهند کرد.

پاره کردن تصاویر رئیس‌جمهور مستعفی یمن

در این تظاهرات، شرکت کنندگان، تصاویر عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهوری مستعفی را به سبب خیانت به مردم یمن و همدستی با متجاوزان در کشتار و ویرانگری در یمن، پاره کردند.

تظاهرات گسترده مردم ذمار علیه متجاوزان سعودی

شهر ذمار در مرکز یمن هم شاهد تظاهرات گسترده مردم علیه آل سعود بود که جنگ ویرانگری را علیه مردم بی دفاع یمن به راه انداخته است.

در این تظاهرات که هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم شرکت کرده بودند، شعارهایی در محکومیت تجاوزات عربستان و بمباران زنان و کودکان در استان های مختلف یمن سر داده شد.

حضور ناصر احمد و محسن الاحمر در اتاق جنگ علیه یمن در عربستان

هفته نامه الوسط به نقل از آن چه منابع دیپلماتیک موثق خواند، نوشت علی محسن الاحمر و محمد ناصر احمد با توجه به اطلاعاتی که درباره اماکن انبار سلاح به ویژه موشک ها دارند،‌در اتاق جنگ علیه یمن در عربستان به سر می برند و حتی مکان سکونت شخصیت هایی را که قرار است هدف حمله قرار گیرند، در اختیار سعودی ها قرار داده اند.منابع یمنی از ورود فرزندان الاحمر به ریاض خبر داده اند.

۱۳۹۴/۱/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...