نسخه چاپی

ابهت و قدرت نظام به مشاركت مردم بستگی دارد

عکس خبري -ابهت و قدرت نظام به مشارکت مردم بستگي دارد

ابهت و قدرت نظام جمهوری اسلامی به مشاركت مردم بستگی دارد


آیت‌الله شیخ علی خاتمی در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: مردم به خوبی می‌دانند هیبت، ابهت و قدرت نظام جمهوری اسلامی در خارج از مرزهای کشور، به فرموده مقام معظم رهبری به مشارکت مردم بستگی دارد.

وی ادامه داد: تقویت امنیت ملی در داخل مرزهای کشور به فرموده مقام معظم رهبری به مشارکت مردم بستگی داشته و حضور گسترده مردم در صحنه‌های مختلف موجب تقویت امنیت ملی شده است.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه مردم ایران هوشیار و بصیر هستند، خاطرنشان کرد: مردم ایران می‌دانند، کجا و کی چه تصمیمی اتخاذ کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم با بصیرت لازم در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: مردم آن گونه که شایسته است در این انتخابات نیز همچون انتخابات دوره‌های گذشته شرکت می‌کنند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه مردم با حضور گسترده خود دل مقام معظم رهبری، امام زمان (عج) و روح بزرگ امام را شاد می‌کنند، یادآور شد: حضور گسترده در انتخابات موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود که مردم به خوبی به این امر آگاه هستند.

وی با اشاره به تلاش‌های مذبوحانه استکبار طی 33 سال گذشته علیه نظام جمهوری اسلامی بیان داشت: این تلاش‌ها همواره در طی 33 سال گذشته وجود داشته و حرکت جدیدی محسوب نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در زنجان با بیان اینکه عربستان در گذشته پشت صحنه تلاش‌های مذبوحانه علیه ایران قرار داشت، یادآور شد: در حال حاضر به عنوان نوکر آمریکا در صحنه حضور دارد.

وی با اشاره به اینکه قدرت‌های منطقه در حال حاضر احساس خطر کرده‌اند، افزود: در طی یک سال گذشته چهار فرعون یکی پس از دیگری به توسط مردم کنار گذاشته شده‌اند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه فرعون‌های منطقه یکی پس از دیگری به سرنوشت چهار فرعون قبلی دچار می‌شوند، تصریح کرد: قدرت‌های منطقه از این موضوع احساس خطر می‌کنند.

۱۳۹۰/۱۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...