نسخه چاپی

حزب‌الله لبنان: ایران در مذاكرات پیروز شد

رئیس هیأت شرعی حزب‌الله لبنان اعلام كرد كه جمهوری اسلامی ایران با رهنمون‌های مقام معظم رهبری و صبر و تسلیم نشدن در برابر تهدیدات دشمنان، در مذاكرات هسته‌ای پیروز شده است.

به گزارش نما، رئیس هیأت شرعی حزب‌الله لبنان اعلام کرد که جمهوری اسلامی ایران با رهنمون‌های مقام معظم رهبری و صبر و تسلیم نشدن در برابر تهدیدات دشمنان، در مذاکرات هسته‌ای پیروز شده است.

به گزارش پایگاه خبری العهد، «شیخ محمد یزبک» رئیس هیئت شرعی حزب الله لبنان امروز در بخشی از سخنانش در خطبه نماز جمعه در بعلبک به مذاکرات و تفاهمات هسته ای ایران اشاره کرده است.

شیخ یزبک گفت: «رهبری حکیمانه، تمسک به حقیقت و رهنمون‌های مقام معظم رهبری و صبر و شکیبایی طرف ایرانی، دیگران را پس از مدت زمان طولانی مذاکرات به اعتراف به داشتن حق ایران در برخورداری از انرژی هسته ای مسالمت آمیز ملزم کرده است».

وی در ادامه افزود: «جمهوری اسلامی ایران با ارزش‌های والای انسانی آن پیروز شده است و فتوای امام خامنه‌ای در این پیروزی نقش پررنگی داشته است».

رئیس هیئت شرعی حزب الله لبنان تاکید کرد که «نگرانی دشمن اسرائیلی و بنیامین نتانیاهو در قبال این تفاهم، درست بودن آن را نشان می دهد و این پیروزی اسلام ناب محمدی و همه مستضعفان جهان است».

شیخ یزبک همچنین در بخش دیگری از سخنان خود در خطبه نماز جمعه تاکید کرد که تجاوز آمریکایی سعودی علیه یمن با منطق عربیت و قومیت و اسلام و منافع ملت‌ها سازگاری ندارد بلکه این تجاوزات برای ادامه ظلم و ستم آنها علیه ملت‌ها است.

وی اعلام کرد که با وجود همه آنچه که در یمن رخ می دهد، مردم یمن روز به روز بیشتر به پیروزی نزدیک می شوند و اراده ملت ها غیر قابل شکست است.
منبع: فارس

۱۳۹۴/۱/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...