نسخه چاپی

واكنش درخشان به شعار "حیا كن،رها كن" هواداران

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از شرایط این تیم و اینكه شاگردانش شانس‌های گلزنی را به راحتی از دست می‌دهند، خسته شده است.

به گزارش نما، حمید درخشان پس از تساوی 2 بر 2 تیمش مقابل راه‌آهن در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر ضمن عرض تسلیت به علت درگذشت میلاد حجت‌الاسلامی و حسین جوادی دو خبرنگار ایرانی که در سانحه هوایی جان‌شان را از دست دادند، اظهار داشت: پرسپولیس بازی خوبی را انجام داد و فرصت‌های زیادی را برای گل زدن به دست آورد ولی نتوانست آنها را تبدیل به گل کند. متأسفانه تیمی که گل نمی‌زند، گل هم دریافت می‌کند.

وی در ادامه افزود: تیم ما دچار اشتباهات فردی شد و دو گل به حریف تقدیم کردیم اما توانستیم بازی را به تساوی بکشیم. فکر می‌کنم مستحق پیروزی بودیم اما اشتباهات فاحشی که داشتیم تیم را کاملاً به هم ریخت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه تیمش باز هم بد بازی کرد و نتوانست نتیجه بگیرد تا هواداران بار دیگر خواهان رفتن او از تیم شوند و چه پاسخی برای این درخواست دارد، گفت: من مخالف صحبت شما هستم که پرسپولیس بد بازی کرد! بد بازی کردن برای زمانی است که شما نتوانید موقعیت گل ایجاد کنید اما وقتی بازیکن تک به تک را تبدیل به گل نمی‌کند مربی باید چه کاری انجام دهد؟! من باید به داخل زمین بروم و گلزنی کنم؟!

درخشان که از این سؤال به شدت عصبانی شده بود، صدای خود را بالا برد و با فریاد ادامه داد: وقتی بازیکن تک به تک را گل نمی‌کند به مربی چه ارتباطی دارد؟ چقدر باید این وضعیت را تحمل کنم؟ بازیکن گل نمی‌زند همه چیز سر مربی شکسته می‌شود. وقتی بازیکن گل نزند فشار روی مربی است و وقتی گل بزند مربی می‌شود بهترین مربی دنیا،. بازیکن باید بیاید و جوابگوی گل‌نزدن‌هایش باشد و بگوید چرا موقعیت‌ها را خراب می‌کند. خواهش می‌کنم کمی منطقی باشید. به خدا از این وضعیت خسته شده‌ام. بهتر است کمی هم انصاف داشته باشید.

وی تأکید کرد: تا تکان می‌خوریم، می‌گویند مربی باید برود! در همین بازی 10 موقعیت به دست بازیکنان ما رسید که نتوانستند آنها را تبدیل به گل کنند. از این وضعیت خسته شده‌ام. چقدر باید از اشتباهات فردی ضربه بخوریم؟! چقدر باید تاوان این اشتباهات را بدهیم؟! در خصوص شعار هواداران من حرفی نمی‌زنم و هر تصمیمی که باشگاه بگیرد، تابع آن هستم. تا کوچکترین اتفاقی می‌افتد شعار حیا کن، رها کن می‌دهند! من همین جا اعلام می‌کنم که آمده‌ایم به پرسپولیس کمک کنیم و دنبال چیزی هم نیستیم اما منصفانه نیست که اینگونه صحبت کنیم. تیم ما مقابل راه‌آهن فقط حمله کرد و در کل بازی‌ها همین‌گونه هستیم اما بازیکنان گل نمی‌زنند و وقتی هم نتوانیم موقعیت‌ را به گل تبدیل کنیم مسلم است که گل می‌خوریم. اگر بازیکن تک به تک را گل نکرده به مربی مربوط است؟ شما هم برای رفتن من هیچ عجله‌ای نداشته باشید، چون من تابع تصمیم باشگاه هستم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر با سؤال خبرنگار تسنیم روبه‌رو شد و درباره اینکه اگر در طول فصل با حواشی بازیکنانش برخورد می‌کرد شاید امروز این اتفاقات برای پرسپولیس نمی‌افتاد، گفت: این بحث‌ها چه ربطی به بازی امروز دارد؟ این حاشیه‌ها باعث شد بازیکنان اینگونه بازی کنند؟

درخشان در واکنش به اینکه همین حاشیه‌ها باعث شد که سوشا مکانی هم امروز حاشیه ایجاد کند و از اردوی تیم برود، اظهار داشت: این بحث‌ها را تمام کنید. خودتان را گول نزنید. نتایجی که ما می‌گیریم و گل‌هایی که می‌خوریم همه روی اشتباهات فردی است و نمی‌دانم چرا این اتفاقات می‌افتد. شاید بازیکنان خط و خطوطی می‌گیرند! مگر می‌شود در یک تیم این همه اشتباه فردی وجود داشته باشد و گل بخوریم؟! کدام تیم توانسته روی تاکتیک به ما گل بزند؟ انصاف هم خوب چیزی است، اگر این بنده خدا (سوشا مکانی) ناراحت شده چه ربطی به این دارد که ما با بازیکنان قبلی که حاشیه ایجاد کردند، برخورد نکردیم، اتفاقاً برخورد هم شده است.

وی ادامه داد: تمام بازیکنانی که حاشیه ایجاد کردند، به باشگاه معرفی شدند و در آنجا تعهد دادند که دوباره به تمرین برگشتند. در باشگاه پرسپولیس که فقط من تصمیم‌گیرنده نیستم بازیکنان هم 10 بار امضا و تعهد داده‌اند تا دیگر حاشیه درست نکنند. شما می‌خواهید به خاطر حاشیه‌ها سر بازیکنان را ببرم؟!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه گویا این باشگاه کمیته انضباطی ندارد که بازیکنان به خودشان جرأت می‌دهند هر روز یک حاشیه ایجاد کنند، گفت: باشگاه کمیته انضباطی دارد و اینگونه نیست که با کسی برخورد نشود. میثم حسینی بی‌انضباطی کرد و کمیته انضباطی با او برخورد داشت. با پیام صادقیان هم برخورد شد. همه این حاشیه‌هایی که می‌گویید درست است اما وقتی فرصت گیر بازیکنان می‌آید اما گل نمی‌زنند، مربی مقصر است؟ مطمئن باشید اگر موقعیت‌های امروز ما تبدیل به گل می‌شد شما هیچ وقت بحث این حاشیه‌ها را نمی‌کردید.

درخشان خاطرنشان کرد: اگر ما دروازه‌بان دیگری نداشتیم و برای سوشا مکانی این اتفاق می‌افتاد حرف شما درست بود. ما که دروازه‌بان سوم تیم را درون دروازه قرار ندادیم. مگر سوشا مکانی در این همه بازی که انجام داده اشتباه نکرده است؟ چقدر باید تاوان اشتباهات او را بدهیم؟ مکانی چه گلی به سر ما زده است؟ من تنها کسی بودم که از مکانی حمایت کردم و حتی نیلسون را کنار گذاشتم و گفتم که او سرمایه ملی است و باید از دروازه‌بان ایرانی خود حمایت کنیم اما مکانی اینگونه رفتار می‌کند.

وی با بیان اینکه «دروازه‌بان دوم تیم هم حق دارد که بازی کند تا در شرایط بازی قرار بگیرد»، افزود: اگر روزی مکانی مصدوم شود یا دلش بخواهد قهر کند و دیگر نیاید، ما باید چه کار کنیم؟ آیا نیاز نیست که دروازه‌بان دوم تیم هم شرایط بازی داشته باشد؟ او می‌گوید من بازیکن ملی هستم و باید بازی کنم. من هم بازیکن ملی‌پوش بودم و در بازی‌هایی روی نیمکت می‌نشستم. در فوتبال حرفه‌ای شما باید بدانید که رقیب دارید و رقیب‌تان هم باید شانس بازی کردن داشته باشد. دلیل مکانی برای قهر کردن درست نبود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد شدید از دروازه‌بان ملی‌پوش تیمش گفت: اتفاقی که امروز رخ داد نشان می‌دهد مکانی در تصمیم‌گیری‌اش ثبات ندارد. من به پای او ایستادم تا از سرمایه ملی حمایت کنم و در این بازی هم چون در اردوی تیم ملی بود و خسته از سفر بازگشته بود تصمیم گرفتم که شانس بازی را به همامی بدهم. اینگونه نبوده که پرسپولیس 100 بازی داشته باشد و مکانی در تمام این بازی‌ها روی نیمکت بنشیند. مطمئن هستم اگر توپ‌های ما امروز تبدیل به گل می‌شد بحث‌مان به اینجا نمی‌کشید اما متأسفانه هر اتفاقی می‌افتد همه چیز را سرمربی می‌شکنیم. من هم بدشانس بودم که در این شرایط به پرسپولیس آمدم و بازیکنان هیچکدام فرصت‌های‌شان را تبدیل به گل نمی‌کنند. بهتر است این بحث‌ها را تمام کنیم.
منبع: تسنیم

۱۳۹۴/۱/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...