نسخه چاپی

سریعترین بازیكن جهان

عکس خبري -سريعترين بازيکن جهان

بیل‌ گران‌ترین و سریعترین بازیكن جهان شهرتش را مدیون بازی تاتنهام در مقابل اینترمیلان می‌باشد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، گرت بیل متولد ۱۶ ژوییه ۱۹۸۹ در ولز است که در حال حاضر به عنوان هافبک در لیگا و باشگاه رئال مادرید بازی می‌کند بزرگان فوتبال او را به عنوان یک فوتبالیست با سرعت فوق‌العاده با توانایی بالای عبور از حریف شوت‌زنی دقیق با پای چپ توصیف می‌کنند.

گرت بیل فوتبال حرفه‌ای را از ساوت همتون و بازی در خط دفاعی آغاز کرد. با آغاز تغییر باشگاه و حضور در اسیرز در سال ۲۰۰۷ و تغییرات تاکتیکی او بیشتر به یک بازیکن تهاجمی تبدیل شد.

با آغاز فصل ۲۰۱۰-۲۰۰۹ بیل نقش محوری در تاتنهام چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرد نقطه اوج گرت بازی تاتنهام در مقابل اینترمیلان در لیگ قهرمانان اروپا بود در ان بازی تاتنهام با نتیجه ۴-۳ شکست خورد اما آنچه از این دیدار به یادها ماند هتریک فوق‌العاده‌ای بیل بود.

بیل با تکنیک فوق‌العاده خط دفاعی اینتر را بارها به هم ریخت و چیزی نمانده بود که شکست سنگینی تیمش را با یک تساوی خاطره‌انگیز عوض کند توانایی او برای عبور از خط دفاعی اینتر حیرت‌انگیز بود و مایکون که در آن زمان از بهترین مدافعان جهان بود را بارها محو کرد و نقطه اوج شهرت خود را مدیون همین بازی است.

نام: گرت فرانک بیل

تولد: ۱۶ ژوییه ۱۹۸۹

زادگاه: کاردیف رولز

قد: ۱ متر و ۸۶ سانتی متر

پست : مهاجم هافبک

باشگاه حرفه‌ای: رئال مادرید، ساوتهمتن ، تاتنهام

شماره پیراهن: ۱۱

۱۳۹۴/۱/۱۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...