نسخه چاپی

پیام سردار دهقان به مادران و همسران شهدا

وزیر دفاع در پیامی تاكید كرد: مادران و همسران شهداء در پیروی از حضرت فاطمه (س)و حضرت ام البنین(س) طلایه داران عفاف و حجاب، پاسداران عزت و شرف زن ایرانی و ادامه دهندگان خط سرخ شهیدان انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش نما به نقل از فارس، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با انتشار پیامی به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهداء با گرامی داشت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و تجلیل از نقش ارزنده مادران و همسران شهداء، تصریح کرد: پیروزی های بزرگ ایران اسلامی در عرصه های مختلف مرهون ایثار شهیدان، فداکاری جانبازان، پایداری آزادگان و مقاومت و صبوری خانواده معظم شهداست که زینب وار، حامل پیام رهایی بخش و عزت آفرین شهیدان بوده اند.

در پیام سردار دهقان آمده است: امروز مادران و همسران شهداء در پیروی از حضرت فاطمه (س)و حضرت ام البنین(س) طلایه داران عفاف و حجاب، پاسداران عزت و شرف زن ایرانی و ادامه دهندگان خط سرخ شهیدان انقلاب اسلامی هستند.

در بخش دیگری از پیام سردار دهقان آمده است: مادران صبور و فداکار شهیدان با تربیت فرزندان رشید، غیرت مند و دلباخته مکتب حسینی پس از گذشت بیش از ۱۴ قرن راه و رسم فداکاری و وفاداری سردار بزرگ سپاه سیدالشهداء را تداوم بخشیدند و اثبات کردند که واقعه عاشورا افسانه نیست بلکه جریان حق طلبانه ای است که در همه عصرها با ظلم و ستم و تجاوز و سلطه گری و سلطه پذیری در حال مبارزه و جهاد است.

وزیر دفاع در این پیام همچنین بر نقش منحصر به فرد همسران شهیدان در تربیت یادگاران عزیر شهداء تأکید و آورده است: همسران صبور و مقاوم شهیدان با تربیت یادگاران عزیز شهداء، آرمان مقدس آنان را با صلابت و افتخار به نسل های آینده منتقل و زنده نگه داشته اند.

در بخش پایانی پیام سردار دهقان تصریح شده است: تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهداء به ویژه مادران بزرگوار و همسران گرانقدر آنان تداوم بخش حیات طیبه ای است که در سایه ایثار و مقاومت و پیروی از ولایت فقیه به وجود آمده است.

۱۳۹۴/۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...