نسخه چاپی

سخنگوی كمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با نما :

سفر اردوغان به ایران باید لغو شود

عکس خبري -سفر اردوغان به ايران بايد لغو شود

سیدحسین نقوی حسینی گفت : برای كشوری كه دست در دست تروریستها داده است و تركیه را محلی برای درمان تروریستهای تكفیری قرار داده اینگونه اظهارات كاملا محكوم است.

به گزارش نما ، رئیس‌جمهور ترکیه در روزهای گذشته با حمایت از تجاوز نظامی عربستان و برخی از کشورها به یمن در اظهاراتی ضد ایرانی اعلام کرد ایران باید از این کشور عقب‌نشینی کند.وی درباره تجاوز نظامی عربستان به یمن گفت: ما از مداخله عربستان حمایت می‌کنیم. ترکیه ممکن است ارسال کمک لجستیک براساس تغییر وضعیت را مد نظر قرار دهد. اردوغان با متهم کردن ایران به حمایت از مبارزان انصارالله گفت :ایران و گروه‌های تروریستی از جمله القاعده باید از کشور یمن عقب‌نشینی کنند در همین حال وزیر امور خارجه در واکنش به سخنان اخیر رییس جمهور ترکیه گفت: کسانی که با اشتباهات استراتژیک خود، خسارات جبران‌ناپذیری به بار آورده‌اند، بهتر است با اتخاذ سیاست‌های مسئولانه از ظرفیت‌های موجود برای ایجاد آرامش و همگرایی در منطقه استفاده کنند.
سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در گفتگو با خبرنگار نما در واکنش به اظهارات ضد ایرانی رئیس جمهور ترکیه گفت: برای کشوری که دست در دست تروریستها داده است و ترکیه را محلی برای درمان تروریستهای تکفیری قرار داده اینگونه اظهارات کاملا محکوم است به طور مشخص اظهارات ضد ایرانی رئیس‌جمهور ترکیه در مجلس و کمیسیون امنیت ملی بررسی خواهد شد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص سفر رئیس‌جمهور ترکیه نیمه دوم فروردین ماه به تهران نیز گفت: احتمال سفر اردوغان بدلیل اظهارات وقیحانه او وجود دارد دولت باید پاسخ قاطعی به این اظهارات گستاخانه بدهد ، وزارت امور خارجه نباید صرفا به محکوم کردن اکتفا کند بلکه باید سفر اردوغان به ایران لغو شود.

۱۳۹۴/۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...