نسخه چاپی

توضیح درباره بیمه مشاغل مختلف

مدیر كل امور فنی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی ضمن تشریح وضعیت پوشش بیمه ای مشاغل مختلف، از اختصاص ۴۷۰ میلیارد تومان برای بیمه قالیبافان در سال ۹۴ خبر داد.

به گزارش نما به نقل از مهر: مدیر کل امور فنی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی ضمن تشریح وضعیت پوشش بیمه ای مشاغل مختلف، از اختصاص ۴۷۰ میلیارد تومان برای بیمه قالیبافان در سال ۹۴ خبر داد.

سیروس نصیری افزود: در سال گذشته بیمه های مختلفی مانند باربران، قالیبافان، رانندگان حمل و نقل بار و... از سوی سازمان تامین اجتماعی انجام شده و در سال جاری نیز این بیمه ها همچنان ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه افرادی که در سال قبل در این حرف بیمه بوده اند در صورتیکه در شغل خود مشغول به کار باشند بیمه خواهند شد، گفت: بر اساس یک دستورالعمل مشخصی که میان تامین اجتماعی و سازمان متبوع تدوین شده است ، بازرسی هایی از بیمه شدگان انجام می شود برای اینکه مشخص شود که همچنان در شغل اعلام شده فعالیت می کنند یا خیر و پس از تایید بازرسان بیمه این افراد ادامه پیدا خواهد کرد و در غیر این صورت قطع می شود.

مدیر کل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: در سال جاری حدود ۴۷۰ میلیارد تومان برای بیمه قالیبافان در نظر گرفته شده که از این اعتبار برای بیمه ۵۳۰ هزار قالیباف که تحت پوشش هستند، استفاده می شود که البته هنوز ابلاغ نشده است.

به گفته وی، علاوه بر پوشش تمامی افرادی که در گذشته بیمه بودند ، افراد جدید نیز می توانند با مراجعه به شعب و تایید شغل شان تحت پوشش قرار گیرند.

نصیری به برنامه هایی که در سال ۹۴ اجرایی می شود اشاره کرد و اظهار داشت: ایجاد سیستم مکانیزه جمع آوری آمار انتقال و استرداد حق بیمه ، مکانیزه کردن نحوه معرفی بیمه شدگان به کمیسیونهای پزشکی، بیمه ایرانیان خارج از کشور، تشکیل و توسعه پرونده فنی الکترونیک بیمه شدگان، مکانیزه کردن ضوابط اجرایی ماده ۹۰ قانون تامین اجتماعی و... از جمله برنامه هایی است که در سال جاری اجرایی خواهد شد که البته اجرای بخشی از این طرحها سال گذشته آغاز شده که امسال نیز ادامه دارد.

۱۳۹۴/۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...