نسخه چاپی

بازدید سحرگاهی رهبر انقلاب از بوستان یاس

محمد علی مختاری مدیرعامل سازمان بوستانها و فضای سبز شهر تهران در ادامه جلسه با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری در ۲۹ اسفندماه از این بوستان، گفت: ساعت ۵:۳۰ صبح مقام معظم رهبری از نحوه آماده سازی این بوستان بازدید و از روند اجرایی كار ابراز رضایت كردند.

به گزارش نما به نقل از مهر: محمد علي مختاري مديرعامل سازمان بوستانها و فضاي سبز شهر تهران در جلسه امروز شوراي شهر که در بوستان ياس برگزار شد با اشاره به ديدار مقام معظم رهبري در ۲۹ اسفندماه از اين بوستان، گفت: ساعت ۵:۳۰ صبح مقام معظم رهبري از نحوه آماده سازي اين بوستان بازديد و از روند اجرايي کار ابراز رضايت کردند.

وي با تشکر از وزارت اطلاعات براي تحويل بخش هاي زيادي از زمين هاي بوستان ياس، گفت: وزارت اطلاعات اولين وزارتخانه اي بود که زمين هاي خود را تحويل مديريت شهري داد.

در ابتداي جلسه علني امروز شوراي شهر تهران که در بوستان جنگلي جديد التاسيس ياس برگزار شد مهدي چمران با اشاره به نامگذاري سال ۹۴ به نام همدلي و همزباني دولت و ملت گفت: تاکيدات خاص مقام معظم رهبري سرمشقي خواهد بود تا ما براي هميشه با همدلي دولت و ملت کارها را پيش بريم.

وي ادامه داد: ملت ايران، ملت مستقلي است که هميشه روي پاي خود ايستاده است و براي ادامه حيات، دولت متکي به ملت است و مردم نيز منتظرند بهترين خدمات را از دولت بگيرند.

چمران تاکيد کرد: با همدلي و همزباني مشکلات راحت تر حل مي شود و پيشرفت کشور سريعتر خواهد بو

وي همچنين درگذشت خواهر مکرم مقام معظم رهبري، درگذشت والده رئيس جمهور، همسر آيت الله جنتي، همسر آيت الله خاتمي و عموي هادي ساعي را تسليت گفت.

رئيس شوراي شهر تهران با اشاره به جزئيات آماده سازي بوستان ياس، گفت: از ۲۰ اسفند آماده سازي اين بوستان آغاز شد و دسترسي ها، مبلمان جنگلي، سايبان و ... ايجاد شد.

محمد علي مختاري مديرعامل سازمان بوستانها و فضاي سبز شهر تهران در ادامه جلسه با اشاره به ديدار مقام معظم رهبري در ۲۹ اسفندماه از اين بوستان، گفت: ساعت ۵:۳۰ صبح مقام معظم رهبري از نحوه آماده سازي اين بوستان بازديد و از روند اجرايي کار ابراز رضايت کردند.

وي با تشکر از وزارت اطلاعات براي تحويل بخش هاي زيادي از زمين هاي بوستان ياس، گفت: وزارت اطلاعات اولين وزارتخانه اي بود که زمين هاي خود را تحويل مديريت شهري داد.

مختاري تاکيد کرد: در جريان آماده سازي اين بوستان حتي يک درخت نيز جابه جا نشده است و حتي با کساني که يک شاخه را شکسته بودند به شدت برخورد شد.

۱۳۹۴/۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...