نسخه چاپی

رویانیان: حداقل پول خانه ما را بدهند

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: در حالی كه تنها ۶ هفته به پایان لیگ برتر زمان باقی مانده تغییر مربی منطقی است.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمد رویانیان که امروز در تمرین تیم ملی فوتبال پرسپولیس حاضر شده بود، در رابطه با حضورش گفت: بازیکنان پرسپولیس و کادر فنی تمام تلاشش را می‌کند. از آنها خواستم در دیدار مقابل النصر عربستان تمام تلاش‌شان را انجام دهند و در دیدارهای آینده به موفقیت برسند. پرسپولیس مقابل النصر و سایر دیدارهای خود حرف زیادی برای گفتن دارد.

وی افزود: شرایط پرسپولیس خوب نیست. از لحاظ مدیریتی و مسائل دیگر چالش‌هایی در تیم وجود دارد که روی کیفیت کار تاثیر می‌گذارد. امیررضا خادم تمام زحمت خود را کشید ولی جواب لازم را نگرفته است. اگر مدیریت پرسپولیس ثبات پیدا می‌کرد و ۵ مدیرعامل عوض نمی‌شدند شاید وضعیت اینطور نبود. شاید تغییرات مدیران نبود پرسپولیس به وضعیت بهتری می‌رسید و این مسئله تمامی کارها را خنثی کرد.

مدیرعامل سابق پرسپولیس در مورد اینکه چه اختلاف سلیقه‌ای با خادم داشته است، تصریح کرد: اختلاف سلیقه در نوع مدیریت و تصمیم‌گیری‌ها بود. در مورد میزان بدهی‌های پرسپولیس رقمی اعلام شد که خیلی‌ها را ترساند در حالی که وضعیت این طور نبود و اصلا بدهی‌ها به این اندازه نبود. باید سازمان حسابرسی رسمی کشور رقم بدهی را اعلام کند. شاید هزینه‌هایی که این فصل شد به اندازه کل بدهی‌ها نباشد. خادم زحمتش را کشید اما نتیجه نگرفت. شاید تعدد مدیران باعث شد این مشکل به وجود بیاید. امیدوارم مشکل پرسپولیس حل شود و تیم به بخش خصوصی واگذار شود.

رویانیان در رابطه با اینکه آیا پرسپولیس را به بخش خصوصی می‌دهند یا نه‌، گفت: اگر دولت پازلی را تشکیل دهد و بخش خصوصی را به رسمیت بشناسد این اتفاق می‌افتد. باید حقوق بخش خصوصی رعایت شود. باید شرایط را فراهم کنند.واگذاری صرف مشکلی را حل نمی‌کند. اگر این اتفاق بیفتد شبیه به تیغ دولبه می‌ماند. دولت وقتی باشگاه را به بخش خصوصی واگذار می‌کند باید آن را مورد حمایت قرا دهد. تا وقتی باشگاه بتواند درآمدزا شود و هزینه‌هایش را تامین کند. در زمانی مناسب این مسئله را به طور دقیق بیان خواهم کرد.

وی در رابطه با اینکه رابطه‌اش با فوتبال تا چه اندازه است، عنوان کرد: فوتبال جزئی از گوش و پوست و استخوان من شده است. اکنون نه تنها بازی‌های پرسپولیس بلکه همه مسابقات را نگاه می‌کنم.

مدیرعامل سابق پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چه چیزی به بازیکنان گفته است، اظهار داشت: به بازیکنان تبریک و خسته‌نباشید گفتم. از آنها خواستم با تمام قوا در ۶ بازی آینده بازی کنند. اکنون سن پرسپولیس زیر ۲۵ سال است در حالی که زمان ما میانگین سنی تیم ۳۱ سال بود. پرسپولیس چیزی از تیم‌های دیگر کم ندارد و فقط تیم نیازمند روحیه است تا پرسپولیس بتواند با رونق و شادابی بیشتری کار را ادامه دهد.

رویانیان در مورد اینکه آیا تغییر درخشان می‌تواند به تیم کمک کند، خاطرنشان کرد: نمی‌توان تمام ایرادها را به گردن یک نفر انداخت. باید تصمیم اول را درست می‌گرفتند. در حالی که ۶ بازی تا پایان فصل باقی مانده و فصل بعد هم تیم به بخش دیگری واگذار می‌شود منطقی نیست که کادر فنی تغییر کند. اگر درخشان اشکال داشت نباید او را می‌آوردند. ضمن اینکه مشکلات فقط از تیم نیست بلکه از باشگاه هم هست.

وی در مورد شکایتش از میدرضا سیاسی گفت: در تعطیلات نوروز با هماهنگی وزارتخانه از این شکایت گذشتم و رضایت کتبی دادم. یکی از پرونده‌های که سیاسی دارد مربوط به شکایت من است که اتفاقا کیفرخواست او هم صادر شده بود.

مدیرعامل سابق پرسپولیس در مورد اینکه آیا طلب خود را از باشگاه گرفت، عنوان کرد: طلبم را نگرفتم. حداقل پول خانه ما را بدهند. فعلا هم مستاجر هستیم.

۱۳۹۴/۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...