نسخه چاپی

رویانیان: دیگر خسته شده ام!

عکس خبري -رويانيان: ديگر خسته شده ام!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید مسئولیت انتخاب سرمربی تیم را به علی پروین و كمیته‌ فنی باشگاه واگذار كرده است.

به گزارش نما، محمد رويانيان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره خبر استعفايش از پرسپوليس گفت: قصد داشتم پس از انتخاب پروين از حضور در پرسپوليس كناره‌گيري كنم، اما پروين به محض اينكه اين موضوع را فهميد گفت كه به خاطر جلوگيري از رفتن من اين پيشنهاد را نمي‌پذيرد.

وي افزود: ديگر خسته شده‌ام. نمي‌توانم درباره اتفاق‌هايي كه افتاده صحبت كنم. متاسفانه ما هر كاري كه مي‌‌كنيم با واكنشي روبرو مي شويم. يكي درباره گزينه‌مان اطلاعيه مي‌دهد و ديگري اتهاماتي مطرح مي‌كند. پس از اين واكنش‌ها ديگر خسته‌ام و وظيفه انتخاب سرمربي را به پروين و كميته فني مي‌دهم تا آنها خودشان تصميم بگيرند. به پروين و كميته فني مسووليت داده‌ام تا سريعا نظرشان را در بين گزينه‌هاي موجود بدهند، تا سرمربي را به هواداران معرفي كنيم.



رويانيان افزود: هر تصميم ما با واكنشي روبرو مي‌شود، فدراسيون يك حرف مي‌زند و رسانه‌ها چيز ديگري مي‌گويند. انتخاب‌هاي ما هميشه پخته بوده است اما ديگر از واكنش‌ها خسته شده‌ام. از گفتمان حاكم در فوتبال و اتهاماتي كه مي‌زنند، واقعا خسته‌ام.

وي ادامه داد: بزرگ‌ترين گزينه‌اي كه مد نظر داشتيم براي ما قيمتي غيرمنطقي تعيين كرد كه نشان‌دهنده اين بود كه او به پول بيش از باشگاه علاقه دارد، اما من به خودم اجازه نمي دهم پولي كه حق يك مربي نيست را به او بدهم. البته رقم‌هايي كه متسو و كالدرون داشتند، منطقي و به رقم مربيان ايراني نزديك بود.

رويانيان افزود: واقعا از اتفاقاتي كه در فوتبال مي‌افتد، ناراحت هستم. ديگر ايمان پيدا كرده‌ام كه اتفاقات در فوتبال در جايي ديگري رقم مي‌خورد.

۱۳۹۱/۴/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...