نسخه چاپی

نژاد فلاح: برانكو یكی از گزینه های ما است

قائم مقام باشگاه پرسپولیس پس از استعفای حمید درخشان اعلام كرد برانكو ایوانكویچ یكی از گزینه های هدایت پرسپولیس است.

به گزارش نما به نقل از مهر، محمد حسین نژاد فلاح در پایان تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران در خصوص استعفای حمید درخشان گفت: آقای درخشان دیشب به باشگاه آمد و جلسه ای را با هم برگزار کردیم. البته من استعفای ایشان را نپذیرفتم و بر این مسئله اصرار داشتند که درخشان بماند و به کارش ادامه دهد. خود درخشان دغدغه های خاصی دارد و ما هم دغدغه موفقیت تیم را داریم تا بتوایم در جهتی حرکت کنیم که هم در بازیهای آسیایی و هم در لیگ موفقیت هایی را بدست آوریم.

وی در ادامه افزود: ما استعفای حمید درخشان را شب گذشته نپذیرفتیم و بر این اصرار داشتیم که او بماند و بر کارش ادامه دهد اما امروز درخشان با من تماس گرفت و اعلام کرد که برای تمرین امروز در مجموعه درفشی فر حضور پیدا کنم. من فکر نمی کردم که او چنین قصدی دارد اما در پایان تمرین درخشان بازیکنان را جمع کرد و استعفایش را با آنها در میان گذاشت اما ما همچنان استعفای او را نپذیرفتیم و از او خواهش می کنیم که بزرگواری کنند و در خدمت ایشان باشیم چون او از بزرگانپرسپولیس است و من که خدمتگزار این باشگاه هستم واجب است که احترام حمیدخان را نگه دارم.

قایم مقام باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: همیشه درخشان را دوست داشته ام و بر این اصرار داشتم که او بماند و به کارش ادامه دهد. حداقل خواهش ما از درخشان این است که تا بعد از بازی با النصر با ما بماند و در این بازی تیم را مدیریت کند.

نژاد فلاح در خصوص برکنار حمید درخشان گفت: درخشان یک پرسپولیسی اصیل است و از من هم تیم را بیشتر دوست دارد و خودش بزرگ پرسپولیس است و صدای هوادار را می شود. من کاسه داغ تر از آش نمی شوم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص جانشین های درخشان افزود: از دیشب که درخشان این موضوع را مطرح کردم من باورم نمی شد. ما دو گزینه را در نظر گرفته ایم اما روی هیچ گزینه ای تمام نکرده ایم. هنوز هیچ مربی ای برای پرسپولیس قطعی نشده است.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا قرار است به استانبول بروید و با درخشان مذاکراتی داشته باشید تصریح کرد: اولویت اول مابرای بازی با النصر، درخشان است اگر ایشان بزرگواری کنند و بمانند که ما هم قرص و محکم در کنار او هستیم. درخشان می خواهد برود و ما از او خواهش می کنیم که بماند ولی اگر بخواهند بروند خود او به من توصیه کرد که هر چه زودتر سرمربی جدید انتخاب شود تا تیم آسیب نبیند و اگر در جلسه امشب یا فردا با درخشان به نتیجه رسیدیم که او تا بازی با النصر می ماند.

من همین الان که از مجموعه خارج می شوم بدنبال آن هستم تا سرمربی تیمم را انتخاب کنم اما اگر اینطور نشد فعلا از حسین عبدی خواهش کردیم که تمرینات را انجام داهد و طبیعی است که در یکی دو روز سرمربی برای بازی با النصر پیدا نکنیم چون درخشان در کنار تیم بوده و حضور داشته. فعلا آقای عبدی که به عنوان دستیار اول آقای درخشان بوده جایگزین او خواهد شد. امیدواریم که ایشان بتواند کارش را خوب انجام دهد.

قائم مقام جدید باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا یکی از گزینه های جانشینی درخشان برانکو ایوانکویچ است گفت: ایشان یکی از گزینه های ما است اما اجازه بدهید که اگر من گزینه بعدی ام را اعلام کنم قدرت چانه زنی برای مربی دیگری نمی ماند.

۱۳۹۴/۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...