نسخه چاپی

هشدار معاون وزیر خارجه به عربستان:

حملات نظامی به یمن را متوقف كنید/ تهران برای توقف فوری حملات نظامی به یمن اقدام می كند

عکس خبري -حملات نظامي به يمن را متوقف كنيد/ تهران براي توقف فوري حملات نظامي به يمن اقدام مي كند

حسین امیرعبداللهیان گفت: عربستان را نصیحت می كنیم با عبرت آموزی از سرنوشت امریكا از مداخلات نظامی در منطقه ، حملات نظامی علیه یمن را فورا متوقف كند.

حسين اميرعبداللهيان معاون عربي و افريقاي وزير امور خارجه در گفت و گو با خبرنگار نما گفت: دشمنان جهان اسلام با درگير كردن عربستان در جنگ عليه يمن ، در صدد هستند که عربستان را نيز به ليبي جديد تبديل و قدرت كشورهاي اسلامي را تضعيف کنند.
وي تصريح كرد: فاجعه انساني در يمن در حال وقوع است محاصره يمن و عدم اجازه ارسال كمك هاي انسان دوستانه به سازمانهاي بين المللي هيچ توجيهي ندارد.
اميرعبداللهيان تصريح كرد: رشد تروريسم و اضمحلال قدرت مسلمين تنها دستاورد خطاي راهبردي تجاوز عربستان به يمن است كه ثمره آن صرفا تقويت رژيم صهيونيستي در منطقه خواهد بود.
وي افزود: كمك به رشد تروريسم و صهيونيسم در يمن و منطقه ، در تعارض با امنيت حرمين شريفين در عربستان سعودي است و تهران براي توقف فوري حملات نظامي و تمركز بر راهكار سياسي و كمك هاي انساندوستانه فعالانه اقدام مي كند.
وي در پایان گفت: مشاركت كنندگان در حمله نظامي عليه يمن مسئول ناامني منطقه شناخته خواهند شد ضمن اينكه كشور خود و منطقه را ناامن مي سازند.

۱۳۹۴/۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...