نسخه چاپی

واكنش عابدزاده به استعفای درخشان

پیشكسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم هر تصمیم جدیدی كه گرفته می‌شود به سود پرسپولیس باشد.

به گزارش نما، احمدرضا عابدزاده که امروز در فدراسیون فوتبال حاضر شده بود در صحبت با خبرنگاران در مورد دلیل حضورش در فدراسیون گفت: گذرنامه پسرم اینجا بود و به دلیل اینکه می‌خواهم برایش کاری انجام دهم و فکر می‌کردم ممکن است این گذرنامه در اینجا گم شود به فدراسیون آمدم تا گذرنامه او را دریافت کنم.

وی در مورد اینکه آیا قرار است امیر عابدزاده به جایی سفر کند عنوان کرد: خیر چون قبلا گذرنامه خودم گم شده بود نگران بودم که این اتفاق برای امیر هم بیفتد به همین خاطر برای گرفتن گذرنامه او به فدراسیون آمدم.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با استعفای حمید درخشان گفت: مگر درخشان رفته است. من از این مسئله اطلاعی نداشتم.

وی در مورد اینکه چطور می‌شود او از این مسائل بی‌خبر است اظهار داشت: من اگر بخواهم از صبح تا شب بنشینم و به این حرف‌ها گوش دهم دیوانه می‌شوم. به هر حال برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم هر تصمیمی که گرفته می‌شود به سود این تیم باشد. آرزو می‌کنم درخشان هم در ادامه راه خود به موفقیت برسد. متاسفانه اکنون پرسپولیس هزار هوادار در ورزشگاه دارد در حالی که در گذشته ۱۰۰ هزار نفر به ورزشگاه می‌آمدند. امیدوارم باز هم هواداران به همان کیفیت به ورزشگاه بیایند. متاسفانه کم کم یکسری مسائل دارد از یادمان می‌رود.

عابدزاده در رابطه با اینکه گفته می‌شود مربی بعدی پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ است تصریح کرد: من هم یکی از این مردم هستم. انشالله شرایط بهتر شود و پرسپولیس بتواند روزهای آرام‌تری را سپری کند. برای حمید درخشان، علی دایی، افشین پیروانی و همه آنهایی که از پرسپولیس رفتند هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که علی کریمی زمان علی دایی دائم از پرسپولیس انتقاد می‌کرد و چه شده که حالا او با وجود این عملکرد بد پرسپولیس به تمرینات این تیم می‌رود و از این تیم حمایت می‌کند گفت: این مسئله را از خودش سوال کنید. من که روزنامه‌ها را نمی‌خوانم و نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد. اگر در برنامه‌ای همدیگر را ببینیم با هم در ارتباط هستیم به غیر از کریمی با افشین پیروانی و کریم باقری هم در ارتباطم و با این دو نفر رفت و آمد خانوادگی دارم البته اگر پیروانی غذا بیاورد آن هم بدون برنج!

عابدزاده در رابطه با وضعیت تیم ملی امید و اینکه آیا عملکرد این تیم در مرحله اول مقدماتی المپیک رضایت‌بخش بوده است تصریح کرد: انشالله وضعیت این تیم در دور بعد بهتر خواهد شد. محمد خاکپور بازیکن بزرگی بوده و در کسوت مربی هم توانایی زیادی دارد. انشالله شرایط این تیم بهتر خواهد شد. مخصوصا با حضور حبیب کاشانی به عنوان مدیر تیم ملی امید این تیم شرایط بهتری خواهد داشت و از این هم بهتر خواهد شد.

وی در مورد اینکه امیر عابدزاده در مرحله اول انتخابی المپیک بازی نکرد اظهار داشت: این مسئله هم درست خواهد شد و هیچ مشکلی ندارد. هرکس یک نظر و سلیقه‌ای دارد. بنده دوست دارم پیراهن به تن کنم و شما دوست دارید کت و شلوار بپوشید. در این ارتباط مربی تصمیم می‌گیرد.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با اینکه آیا امکان دارد او به پرسپولیس بازگردد در اظهارنظری عجیب و نامفهوم گفت: در حال حاضر یک تایگر به عقب ماشین چسبیده که باید حواسم به آن باشد!

۱۳۹۴/۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...