نسخه چاپی

دولت باید سفر اردوغان را لغو كند

سخنگوی كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: پهن كردن فرش قرمز پیش پای كسی كه به كشور و نظام ما توهین كرده برای دیپلماسی ما ننگ‌آور است و دولت باید سفر اردوغان به تهران را لغو می‌كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، حسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر اردوغان به تهران گفت: با توجه به اظهارات رئیس‌جمهور ترکیه دولت نباید مجوز سفر وی را صادر می‌کرد و باید سفر اردوغان لغو و یا حداقل به زمان دیگری موکول می‌شد.

وی افزود: متأسفانه دولت اقدامی در جهت لغو یا به تعویق انداختن سفر اردوغان نکرده و نمایندگان مجلس از این بابت خیلی ناراحت هستند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: اینکه فردی به کشور، ملت و ارکان نظام ما توهین کند و اتهاماتی را به کشور و نظام وارد کند و در مقابل وی فرش قرمز پهن شود فقط برای دیپلماسی کشور ما ننگ‌آور است.

به گزارش خبرگزاری فارس، رئیس‌جمهور ترکیه در روزهای اخیر و در آستانه سفر خود به تهران اظهارات توهین‌آمیزی را علیه کشور ما مطرح کرده و اتهاماتی را در ارتباط با مسائل منطقه به جمهوری اسلامی ایران نسبت داده بود که این مسئله موجبات اعتراض نمایندگان مجلس شورای اسلامی را نیز به همراه داشت.

۱۳۹۴/۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...