نسخه چاپی

مجرم سابقه دار را شناسایی كنید +عكس

عکس خبري -مجرم سابقه دار را شناسايي کنيد +عکس

مركز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار تصویر یك مجرم سابقه دار از شهروندان خواست تا این فرد را شناسایی و اطلاعات خود را دراختیار كارآگاهان پلیس قرار دهند.

به گزارش نما ، این مجرم به بهانه خرید خودرو به درب منزل شخصی مراجعه کرده و زمانیکه مالک خودرو برای بررسی اصالت خریدار به شعبه بانک رفت اقدام به سرقت خودرو وی کرده است.

بر اساس این گزارش این سرقت در پی مراجعه مال باخته به کلانتری ۱۵۸ کیانشهر و تسلیم شکایت گزارش شد که وی با اعلام سرقت خودرو پژو پارس خود در پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ با موضوع کلاهبرداری پرونده سرقت تشکیل شد.

مالباخته در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: پس از انتشار آگهی فروش خودرو در یکی از روزنامه های کثیرالانتشار، شخصی برای خرید تماس گرفت و پس از مراجعه به منزل و دیدن خودرو بر سر قیمت فروش خودرو به مبلغ ۳۵ میلیون و۴۰۰ هزار تومان در قالب یک فقره چک بانکی به توافق رسیدیم.

وی افزود: برای بررسی اصالت چک و وجود موجودی در حساب بانکی خریدار به شعبه بانک مراجعه کردم که شخص خریدار در غیبت من با مراجعه به درب منزل و نشان دادن قولنامه خرید خودرو سوئیچ خودرو و مدارک آن را از فرزندم دریافت کرد.

بر اساس این گزارش با توجه به اظهارات مالباخته، دستور توقیف خودرو در سیستم جامع پلیس ثبت و در ادامه تحقیقات مشخص شد که در همان تاریخ، خودرو پژو پارس در یک نمایشگاه خودرو به مبلغ ۳۳ میلیون تومان فروخته شده است.

با شناسایی نمایشگاه فروش خودرو در منطقه کیانشهر و تحقیقات از صاحب نمایشگاه مشخص شد که شخصی با سوء استفاده از مدارک شناسایی متعلق به صاحب خودرود« مالباخته» اقدام به فروش خودرو کرده است.

با آغاز تحقیقات پلیسی و بهره گیری از بانک اطلاعات مجرمین سابقه دار پلیس آگاهی، کارآگاهان موفق به شناسایی یکی از مجرمین سابقه دار بنام «مجید . ک» متولد ۱۳۵۳ به اتهام ارتکاب جرایم مختلف سرقت ، جعل اسناد و کلاهبرداری در تهران و سایر استان های کشور شدند که وی اکنون نیز مورد تعقیب مراجع قضایی و انتظامی قرار دارد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: در پی صدور دستور انتشار بدون پوشش تصویر این شخص از سوی مقام قضایی، شهروندانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند اطلاعات خود درباره مخفیگاه و یا محل های ترد این شخص را از طریق شماره تماس ۲۱۸۶۵۸۵۳ در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

۱۳۹۴/۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...