نسخه چاپی

آخرین وضعیت مالی كی روش و برانكو

معاون سازمان مالیاتی از حضور كارلوس كی‌روش در این سازمان برای تعیین تكلیف بدهی‌ مالیاتی‌اش خبر داد و گفت: فدراسیون فوتبال در زمان خروج برانكو ایوانكوویچ متعهد پرداخت بدهی مالیاتی وی شده بود.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، حسین وکیلی در پاسخ به این پرسش که آیا کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان نسبت به پرداخت بدهی مالیاتی خود اقدام کرده است یا خیر؟ اظهار داشت: هیچ فرد خارجی‌ نمی تواند بدون اطلاع و اجازه سازمان مالیاتی از کشور خارج شود چراکه این سازمان اجازه خروج به افراد خارجی که در کشور بدهی مالیاتی دارند، نمی‌دهد.
وی افزود: البته در صورتی که کارفرمای فرد خارجی متعهد شود که بدهی مالیاتی این فرد را پرداخت کند، سازمان مالیاتی اجازه خروج را می دهد.

معاون سازمان مالیاتی ضمن اشاره به وضعیت پرونده بدهی کارلوس کی روش، گفت: کل بدهی آقای کی روش از بسیاری از مؤدی‌های سازمان مالیاتی کمتر است.

* کی روش قبل از رفتن بدهی خود را پرداخت می کند
وکیلی ادامه داد: کی روش روز یکشنبه (۱۶ فروردین) به سازمان مالیاتی آمده بود تا حساب و کتابش را انجام دهد.
وی در پاسخ به اینکه آیا کی روش قبل از خروج از کشور بدهی مالیاتی خود را پرداخت خواهد کرد یا خیر؟ گفت: قرار شده کی روش بدهی خود را پرداخت کند؛ به طور حتم قبل از رفتن وی بدهی خود را پرداخت می کند.
معاون سازمان مالیاتی همچنین ادامه داد: کی روش مشکلی برای پرداخت بدهی مالیاتی ندارد و بناست بدهی خود را قبل از خروج از ایران پرداخت کند. دفعه قبل هم که کی روش از ایران رفته بود فدراسیون متعهد به پرداخت بدهی های وی بود.
وکیلی در عین حال مجدداً تأکید کرد که هیچ فرد خارجی اعم از ورزشار، پیمانکار، حسابدار و ... نمی تواند بدون نامه سازمان مالیاتی از کشور خارج شود مگر این بدهی خود را پرداخت کرده باشد یا کارفرمای وی متعهد به پرداخت بدهی شده باشد.
به گزارش تسنیم، اول فرودین ماه بود که خبر آمد تیم ملی کشورمان برای بازی دوستانه با شیلی راهی اتریش شده ولی کارلوس کی روش به دلیل بدهی مالیاتی نتوانسته کاروان تیم ملی را همراهی کند.
* بدهی مالیاتی ایوانکوویچ را فدراسیون متقبل شده بود
معاون سازمان مالیاتی در پاسخ به این پرسش که آیا برانکو ایوانکوویچ بدهی مالیاتی دارد یا خیر؟ گفت: به طور حتم وقتی ایشان از کشور خارج شده، فدراسیون فوتبال بدهی وی را پرداخت کرده است در غیراینصورت امکان نداشت اجازه خروج به وی دهیم.

برانکو ایوانکوویچ از دیروز به طور رسمی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شد و قراردادش را با این باشگاه در استانبول ترکیه امضا کرد.

برانکو قرار است بعد از بازی النصر عربستان هدایت تیم را بر عهده خواهد گرفت و در بازی با النصر روی نیمکت نمی‌نشیند.

۱۳۹۴/۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...