نسخه چاپی

نقشه 3 كشور برای نابودی یمن

یكی از رهبران حزب كنگره مردمی یمن ضمن تاكید بر نقشه مشترك عربستان، قطر و آمریكا برای نابودی یمن گفت: آشتی ملی و سیاسی راه مقابله با نقشه بیگانگان برای تجزیه یمن است.

به گزارش نما به نقل از فارس: «یاسر الیمانی» یکی از رهبران حزب کنگره مردمی کل یمن از نقشه مشترک عربستان، آمریکا و قطر برای نابودی یمن، تجزیه آن و شعله‌ور کردن آتش جنگ داخلی در آن خبر داد.

وی با اشاره به اینکه نقشه بیگانگان به راه انداختن جنگ طائفه‌ای و منطقه‌ای در داخل یمن است از ملت یمن و رهبران و قبایل آن خواست با این نقشه شیطانی مقابله کنند.

رهبر حزب کنگره مردمی یمن افزود: منافع کشور و ملت خیلی مهم‌تر از منافع حزبی است و وطن گران‌بهاتر از هر چیز دیگری است و باید پاسدار خون‌های پاکی باشیم که در راه وطن ریخته شده است.

الیمانی تاکید کرد: شخصیت‌ها و بزرگان یمنی باید با مداخله فوری، رد تجاوز و ایستادگی محکم در برابر تجاوز سعودی اسباب لازم برای ایجاد آشتی در داخل یمن را تدارک ببیند تا به بیگانگان اجازه اجرای نقشه خود در یمن و کشتار مردم و نابودی آن را ندهند.

رهبر حزب کنگره مردمی یمن خواستار وحدت ملی یمنی‌ها شد و گفت: یمنی‌ها با گذشت و همبستگی به آینده میهن خود بنگرند که با تجاوز رژیم آل سعود در حال نابودی است، چرا که همه ملت و کشور یمن است که بهای اختلافات سیاسی را می‌دهد، نه کشورهای حاشیه خلیج فارس و آمریکا.

۱۳۹۴/۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...