نسخه چاپی

تشییع پیكر پیرغلام اهل‌بیت «حاج علی آهی»

مراسم تشیع پیكر پیرغلام و دلسوخته اهل‌بیت(ع) حاج علی آهی صبح امروز با حضور جمع كثیری از مردم، جامعه مداحان، شعرای آئینی و مردم متدین از مقابل مسجد امیرالمومنین(ع) برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، پیکر پیرغلام اهل‌بیت(ع) که به نوعی پدر معنوی مداحان و ذاکران محسوب می‌شود صبح امروز (سه‌شنبه ۱۸ فروردین ماه) با حضور اقشار مختلف مردم، پیشکسوتان، مداحان و ذاکرین اهل‌بیت(ع) و شعرای آئینی و هیئت‌های شهر تهران از مقابل مسجد امیرالمومنین(ع) به سمت بهشت زهرا(س) تشییع شد.

این مراسم با قرائت قرآن و زیارت عاشورا در مسجد امیرالمومنین(ع) آغاز شد و نماز میت به امامت حجت‌الاسلام ابوالقاسم شجاعی اقامه شد و پس از آن حاج محسن طاهری، مدیرعامل خانه مداحان دقایقی به ذکر مصیبت و روزه‌خوانی پرداخت. در این مراسم شخصیت‌هایی همچون حجت‌الاسلام ثمری، امروی، سازگار، خرسندنی، حاج‌ماشاءالله عابدی، مرتضی طاهری و... حضور داشتند.

پیکر پیرغلام اهل‌بیت(ع) حاج علی آهی پس از تشییع در قطعه ۳۰۱ روضةالحسین(ع) بهشت‌زهرا(س) به خاک سپرده خواهد شد.

مراسم ختم پیرغلام اهل‌بیت(ع) حاج علی آهی نیز روز پنج‌شنبه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در مهدیه تهران برگزار خواهد شد. همچنین روز یکشنبه ۲۳ فروردین مراسمی از ساعت ۱۰ تا ۱۲ از سوی جامعه مداحان در مسجد امیرالمومنین(ع) دایر خواهد بود.

براساس اعلام خانه مداحان اهل‌بیت(ع) مراسم یادبود دیگری نیز هفته آینده روز چهارشنبه ۲۶ فروردین‌ماه در حسینیه خانه مداحان برگزار می‌شود.

۱۳۹۴/۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...