نسخه چاپی

محدودیت های ترافیكی آخر هفته

پلیس راه راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با صدور اطلاعیه ای محدودیت‌های ترافیكی جاده‌های كشور در روزهای پایانی هفته (هشتم و نهم تیرماه) را اعلام كرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی به منظور افزایش ایمنی، ایجاد كشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیكی جاده‌های كشور در روزهای پنج شنبه و جمعه، هشتم و نهم تیرماه را اعلام كرد.

بر اساس این گزارش ، رفت و آمد موتورسیكلت از ساعت 12 روز پنج شنبه هشتم تیرماه، تا 24 روز جمعه نهم تیرماه از محورهای كرج - چالوس، هراز، فیروزكوه و محور تهران - سمنان - مشهد ممنوع است.

تردد انواع تریلر و كامیون از محور كرج - چالوس كماكان ممنوع بوده و رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روز جمعه نهم تیرماه از كرج به سمت مرزن آباد نیز ممنوع است .

تردد وسایل نقلیه از ساعت 17 الی 24 از 15 كیلومتر بالای مرزن آباد (دزدبن) به سمت كرج به صورت یكطرفه خواهد بود.

همچنین تردد تریلرها از محور هراز كماكان ممنوع است و از تردد كامیون ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز پنج شنبه هشتم تیرماه و ساعت 6 الی ساعت 24 روزجمعه نهم تیرماه از محور هراز جلوگیری می شود.

رفت و آمد انواع تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 الی 24 روزجمعه، نهم تیرماه از تهران به قائم شهر ممنوع است.

از تردد تریلرها و كامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 14 الی ساعت 20 روز های پنجشنبه و جمعه، هشتم و نهم تیرماه از محور زاهدان - زابل و بالعكس جلوگیری می شود.

مركز كنترل ترافیك پلیس راه نیروی انتطامی با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روزی پاسخگوی پرسش‌های هموطنان درباره وضع راه‌های كشور از نظر جوی و ترافیكی، یا امدادرسانی است.

۱۳۹۱/۴/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...